هیچ‌گونه حمایتی نشدیم/ با دست خالی پا به عرصه گذاشتیم

عصر جنوب: سرمربی تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان گفت: با دستان خالی وارد لیگ برتر شدیم و با وجود تمام مشکلات و کمبودها این تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم.

رضا هاشم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان ضمن ابراز خرسندی از کسب پیروزی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر اظهار کرد: بازی بسیار سختی را در مقابل یاران اصفهان به انجام رساندیم و توانستیم در ضربات پنالتی از سد این تیم عبور کنیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و آرامشی که به تیم تزریق شد، بازی را به خوبی آغاز کردیم و در نهایت نیز موفق شدیم بازی را به سود خود به پایان ببریم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان تصریح کرد: اگر در این دیدار بازی را واگذار می‌کردیم، قطعاً باید با  لیگ برتر وداع کرده و به این ترتیب سهمیه خوزستان در لیگ برتر ساحلی از دست می‌رفت.

هاشم‌پور عنوان کرد: فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و با وجود تمام کمبودها موفق شدیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم اما کمبودها و معضلات بسیاری را در این راه به جان خریدیم.

سرمربی ساحلی‌کاران آبادانی ادامه داد: از هیچ مکانی حمایت نشدیم و با اندک بضاعت مدیرعامل باشگاه و هزینه‌های شخصی به این مسابقات پای نهادیم و این شایسته یک تیم لیگ برتری نیست.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال این تیم در لیگ برتر باقی ماند و باید برای حضور بعدی این تیم در این آوردگاه فکر اساسی کرد.

هاشم‌پور در پایان عنوان کرد: با دست خالی، تیم‌داری در فوتبال ساحلی بسیار سخت است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.