بخش ICU بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان بهره برداری شد

عصر جنوببخش ICU بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان با سه تخت مجهز در آیینی با حضور مسوولان این شهرستان بهره برداری شد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان در این آیین در بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان اظهار کرد: این بخش با اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات درمان تامین اجتماعی احداث گردید.

ˈداریوش پناهی زادهˈ با اشاره به افزایش کمی و کیفی خدمات رسانی به بیماران زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان افزود: موافقت اولیه برای احداث بخش سی تی اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان دریافت شد.

وی در خصوص مشکل بیماران دیالیزی زیرپوشش تامین اجتماعی آبادان گفت: رایزنی برای دریافت مجوز راه اندازی بخش موقت دیالیز در بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان صورت گرفته است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان از پیشرفت ۱۵ درصدی احداث بیمارستان جایگزین ۱۶۰ تخت خوابی تامین اجتماعی در آبادان خبر داد و افزود: این بیمارستان تا سه سال آینده تکمیل و بهره برداری می شود.

فرماندار ویژه آبادان نیز بهره برداری از ۵۱ طرح عمرانی و خدماتی در هفته دولت را یادآور شد و گفت: این طرح ها با اعتباری افزون بر ۴۸۰ میلیارد ریال بهره برداری می شوند.

ˈعزیزاله شهبازیˈ با اشاره به شکستن تحریم ها با تدبیر دولت تدبیر و امید افزود: خوشبختانه تحولات مثبتی در بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در کشور صورت گرفته است.

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز به سابقه بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان اشاره و خواستار تسریع در احداث بیمارستان جایگزین در این شهرستان شد.

ˈسید حسین دهدشتیˈ اجرای طرح تحول سلامت در کشور را یادآور شد و افزود: این طرح کار بسیار خوب و ارزشمندی است و می تواند در بخش های درمان وزارت نفت و تامین اجتماعی تاثیر مثبت بگذارد.

بخش اورژانس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان نیز در این آیین با افزایش سه تخت مجهز توسعه یافت.

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.