بازدید معاون وزارت جهاد کشاوزی از طرح های کشاورزی خوزستان

عصر جنوب: معاون آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاوزی از طرح های کشاورزی خوزستان بازدید کرد.

حسن علاقه بند معاون اجرایی م‍ؤسسه جهاد نصر خوزستان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدیدمعاون آب، خاک و صنایع وزارت جهاد کشاوزی از طرح های کشاورزی خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در منطقه دشت آزادگان دو پروژه فردوس ویاسمین واقع در سوسنگرد با وسعت ۹۰هزار و۳۰۰ هکتار نیز مورد بازدید معاون وزیر قرار گرفت که طبق گزاراشات پیشرفت آنها به نسبت پروژه حمیدیه بهتر بوده و تا پایان سال ۹۳ تکمیل می شوند.

وی افزود: سه پروژه کشاورزی در غرب خوزستان با اعتبار بالغ بر ۱۷۰  میلیارد تومان در دست ساخت است و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان اختصاص داده شد.

معاون اجرایی م‍ؤسسه جهاد نصر خوزستان تصریح کرد: در شهرستان حمیدیه پروژه شبکه های آبیاری و زهکشی که در وسعت ۱۳ هزار هکتار در حال ساخت است پیشرفت مناسبی داشته و تا یک سال و نیم آینده به بهره برداری می رسد.

علاقه بندخاطرنشان کرد: معاون وزارت جهاد کشاورزی پس از حضور در شهرستان سوسنگرد به روستای عتابیه در هویزه رفته و از طرح های کشاورزی این شهرستان نیز دیدن می کند. این پروژه های کشاورزی در زمینه های تجهیز و نوسازی اراضی و یکپارچه سازی آنها و زهکشی زیرزمینی است.

وی در پایان گفت: آخرین بازدید معاون وزیراز کارخانه تولید کانلت در هویزه است. این بازدیدها جهت ارائه گزارش هفتگی به وزیر برای ارزیابی روند پیشرفت پروژه های کشاورزی در استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز سید رحیم معاون آب، خاک و صنایع وزیر جهاد کشاورزی از روند پیشرفت آنها بازدید کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.