«انصار حزب الله» اعلام کرد: آغاز عملیات گسترده برای منکوب مفسدین و حذف حامیان آنان/میدان عمل در تهران بسیار وسیع و حجم فعالیت بالا خواهد بود

عصر جنوب: «عبدالحمید محتشم» دبیرکل «انصارحزب الله» و مدیر مسئول هفته نامه «یالثارات الحسین» اعلام کرد که این گروه عملیات وسیعی برای حذف مفسدان و حامیانشان اغاز کرده است.

«عبدالحمید محتشم» دبیرکل «انصارحزب الله» و مدیر مسئول هفته نامه «یالثارات الحسین» در دیدار با خانواده «خلیلی»  شهید امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد که این گروه عملیات وسیعی برای حذف مفسدان و حامیانشان اغاز کرده است.

 

به گزارش «انتخاب»، وی گفت: شهادت غریبانه برادرمان ، اراده حزب الله را برای آغاز یک حرکت منسجم به حرکت درآورد و اکنون قصد بر این است تا با وجود همه حملات شبانه روزی معاندان و منافقان برای مجریان ام الفرائض ، شیوه انجام عملیات به گونه ای باشد که مفسدان را که به دلیل فضای تسامح حکومتی تجری یافته اند منکوب و حامیان آنان را از صحنه عمل حذف کند.

 

عبدالحمید محتشم درحالی گستره عملیات را کشوری خواند که وعده داد: میدان عمل در تهران بسیار وسیع وحجم عملیات بالاخواهد بود.

 

مدیر مسئول هفته نامه یالثارات تاکید کرد که به اذن خدا نامعادله غلط جاری که بر اساس آن وزن مفسیدن و حامیان آنان در جامعه به ضرر متدینین تغییر یافته ، را دگرگون خواهیم کرد زیرا اگر ما به مقابله با این جریان برنخیزیم ، این جریان مفسد خواهد بود که در برابر حزب الله خواهد ایستاد.

 

وبسایت «انصار حزب الله» همچنین، فلسفه دیدار اعضای خود با خانواده شهید «خیلی» را اعلان رسمی آغاز به کار گروههای سیار امر به معروف و نهی از منکر «انصارحزب الله» اعلام کرده است.

 

براساس این گزارش، اعضای «انصار حزب الله» در قالب تیم های چند ده نفره برادران و خواهران ، در نقاط مختلف شهر فعال شده اند.

 

پیش از این، وزیر کشور ضمن مخالفت با فعالیت گشت‌های موتوری انصار حزب الله اعلام کرده بود که هر فعالیت اجتماعی در کشور باید مبتنی بر قانون و مجوز قانونی باشد و اگر برخلاف آن کاری صورت بگیرد با ممانعت روبرو می شود.

 

روح الله جمعه ای مدیر مرکز اطلاع رسانی وزرات کشور نیز در این باره گفته است: هر گونه اقدامی که دارای مجوز نباشد مورد تایید وزارت کشور نیست. توصیه می‌کنیم چنانچه افراد، گروه‌ها یا تشکل‌ها نسبت به هر گونه فعالیت اجتماعی نقد یا اعتراضی دارند از مجاری قانونی اقدام کنند. همه ملتزم و معتقد به رعایت قوانین هستند و استثنایی وجود ندارد. تشکل انصار حزب‌الله هم باید توجه داشته باشند که در کشور قانون حاکم است.

 

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.