مثال فوتبالی سید شریف درباره شهردار و اعضای شورای اهواز

عصر جنوب: روزنامه فرهنگ جنوب در تازه ترین شماره خود در ستون زیر ذره بین در مطلبی با عنوان ‘مثال فوتبالی سید شریف درباره شهردار و اعضای شورای اهواز، اعضای شورا و شهردار اهواز را نظر حواشی و شعارهای اطرافشان به فوتبالیست تشبیه کرده است.

نگارنده این ستون در این مطلب آورده است: ‘سید شریف حسینی’ را می توان آنلاین ترین نماینده خوزستان نامید چرا که ارتباطی تنگاتنگ با رسانه ها و مردم دارد و از کنار مسائل به سادگی نمی گذرد.

 

در ادامه این مطلب آمده است: این نماینده اهواز به موضوع شوراهای شهر و جار و جنجال های شورای اهواز نیز ورود کرده و هشدارهای نصیحت گونه ای در این زمینه داده است.

 

نگارنده این ستون نوشته است: وی تعبیر جالبی از حواشی پیش آمده در شورا دارد و اعضای شورا و شهردار اهواز را به فوتبالیست هایی تشبیه می کند که در همه حال، حواشی فراوانی اطرافشان موج می زند و شعارهای مخالف و یا موافقی علیه شان در زمین بازی داده می شود.

 

در ادامه این مطلب در ستون زیر ذره بین درج شده است: ‘سید شریف حسینی’ می گوید که یک بازیکن حرفه ای فوتبال وقتی وارد مستطیل سبز می شود باید این حواشی را از خود دور کند و بازی زیبا و پویایی داشته باشد و مسولین نیز همین گونه باید باشند؛ نباید با وجود حواشی، از اصل موضوع که خدمت رسانی به مردم است غافل شوند.

 

همچنین ‘سید موسی بلادیان’ سرمقاله نویس و صاحب امتیاز روزنامه فرهنگ جنوب در سرمقاله ای با عنوان ‘طالقانی مبارزی نستوه بود’ به گرامیداشت نوزدهم شهریور ماه، سالروز در گذشت مجاهد نستوه آیت الله ‘سید محمود طالقانی’ اولین امام جمعه تهران در سال ۱۳۵۷ و مبارزان ایشان با استعمار و استثمار و استبداد در دوران طاغوت پرداخت.

 

روزنامه نور خوزستان نیز در ستون راوی در مطلبی با عنوان ‘ با پیگیری سیاحی و دستور استاندار پروژه پل نهم احیا شد’ آمده است: فعال سازی پروژه پل نهم از سوی دکتر ‘سیاحی’ معاون عمرانی استاندار پیگیری و اهمیت موضوع بررسی شده و دکتر مقتدایی با نظر مساعد به این امر مهم ورود پیدا کرده و دستور داده هفت میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یابد و این در حالی است که امسال هیچ اعتباری برای ادامه پروژه پل نهم اختصاص نیافته بود.

 

روزنامه کارون در صفحه دیار کارون در گزارشی با عنوان ساکنان شهرک ندافیه باوی، محروم از امکانات اولیه؛ زندگی در محیطی آلوده، به قلم ‘سید علیرضا شریفی’ آورده است: منطقه ندافیه معروف به اردوگاه از توابع شهرستان باوی در مسیر اهواز- شوشتر قرار دارد که این شهرک ۸۰۰ نفری دارای ۱۵۰ خانوار است که اغلب آنها تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و عده کمی از مردان این شهرک یا کشاورزند یا به کارگری مشغول هستند و بقیه یا بیکارند و یا ناتوان و بیمار.

 

در ادامه این گزارش آمده است: نبود گاز لوله کشی، قطعی مکرر آب و مهم تر از همه متصل نبودن فاضلاب این شهرک به شبکه سراسری، مشکلاتی است که زندگی را برای مردم نجیب این منطقه سخت و سخت تر کرده است.

 

روزنامه کارون نیز در مطلبی به نقل از ‘کاظم سواری’، عضو شورای شهر اهواز با عنوان ‘من آرزو داشتم افراد نزد من می آمدند و می گفتند شما رییس شورا باش’ نوشته است: اکنون چه شده که کاندیداها و کسانی که به کاندید شدن تمایل دارند همه برای ریاست شورا چانه زنی، رایزنی و پیگیری را شروع کرده اند مگر این نیست که رییس شورا تنها یک همانگ کننده است و مگر این شخص حق رای بیشتر یا توان انجام کاری را بدون هماهنگی اعضای شورا دارد؟

 

در ادامه این مطلب آمده است: من آرزو داشتم افراد برای رایزنی نزد من می آمدند و می گفتند شما رییس شورا باش و دچار این کش و قوس و طناب کشی نمی شدیم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.