پیست دو و میدانی در خرمشهر راه‌اندازی شود

عصر جنوب: رئیس هیئت دو و میدانی خرمشهر با گلایه از نبود پیست دو و میدانی در خرمشهر، گفت: برای تداوم قهرمانی‌ دوندگان استان، خواستار راه‌اندازی پیست دو و میدانی با رعایت تمام اصول استاندارد هستیم.

امیر مسعودیان امروز اظهار داشت: دو دونده خرمشهری، «علیرضا خالدی» و «حامد حاجی زل» موفق به کسب مدال طلا و برنز مسابقات کشوری شدند.

وی تصریح کرد: «علیرضا خالدی» با رکورد شش متر و پنج سانتی‌متر مقام اول مسابقات کشوری به میزبانی رشت را کسب کرد و مدال زرین این دوره از مسابقات را به گردن آویخت.

رئیس هیئت دو و میدانی خرمشهر اضافه کرد: «حامد حاجی زل» در پرتاب نیزه موفق به ثبت رکورد ۱۳ متر و ۵۷ سانتیمتر شد و مدال برنز این مسابقات را از آن خود کرد.

مسعودیان یادآور شد: این مسابقات، از سری مسابقات برترین‌های نونهالان کشور بود که ۱۳ و ۱۴ شهریورماه جاری به میزبانی شهرستان رشت و با حضور ۲۱ تیم از سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: سه دونده خرمشهر در قالب تیم استان خوزستان به این مسابقات اعزام که دو نفر از آن‌ها حائز مقام‌های بر‌تر کشوری شدند.

رئیس هیئت دو و میدانی خرمشهر عنوان کرد: دو و میدانی شهرستان خرمشهر در مدت اخیر افتخارآفرینی‌های بسیاری برای این شهرستان داشته است.

مسعودیان با بیان اینکه به علت نبود پیست دو و میدانی در خرمشهر، دوندگان این شهرستان در شرایط نامناسبی به تمرین می‌پردازند، خاطرنشان کرد: برای تداوم این قهرمانی‌ها، خواستار راه‌اندازی پیست دو و میدانی با رعایت تمام اصول استاندارد هستیم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.