فولادی‌ها به دنبال پایان دادن به ناکامی‌ها

عصر جنوب: در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌ فولاد خوزستان پس از دو هفته ناکامی، در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فولاد خوزستان در اهواز به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز خواهد رفت، استقلال خوزستان در قم میهمان صبا خواهد بود و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه بزرگ آزادی در مقابل پرسپولیس صف آرایی خواهد کرد.

در همین چارچوب تیم فولاد خوزستان با وجود اینکه دو هفته را با ناکامی پشت سر گذاشت، فردا در حالی در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان گسترش فولاد خواهد بود که این تیم تبریزی نیز حال و روز چندان خوشی در جدول رده‌بندی مسابقات ندارد و دیدار فردا در اهواز برای این تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

قرمزپوشان اهوازی که در دو هفته گذشته از شش امتیاز موجود تنها یک امتیاز را دشت کرده‌اند، برای باقی ماندن در کورس مدعیان باید از سد تیم گسترش فولاد عبور کنند، در غیر این صورت کار برای این تیم در جدال با بالانشینان جدول بسیار سخت خواهد شد.

مدافع عنوان قهرمانی هم اکنون با کسب ۱۱ امتیاز از هفت مسابقه گذشته خود، در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و تیم گسترش فولاد با داشتن هفت امتیاز با همین تعداد بازی، جایگاهی بهتر از ۱۲ جدول را در اختیار ندارد.

فولاد خوزستان فردا پنجشنبه و از ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه در ورزشگاه بزرگ غدیر اهواز میزبان تیم گسترش فولاد تبریزی است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.