فولاد در «غدیر» از تبریزی‌ها پذیرایی می‌کند

عصر جنوب: مسئول برگزاری مسابقات هیئت فوتبال خوزستان گفت: با بهبود شرایط چمن ورزشگاه غدیر اهواز، احتمال انجام دیدار تیم‌های فولاد و گسترش تبریز در این ورزشگاه بسیار است.

عزیز صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از دو کادر فنی تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان که در لیگ برتر حضور دارند درخواست شده تا با بازدید از چمن ورزشگاه غدیر اهواز، نظر خود را در خصوص انجام دیدارهای خود در این ورزشگاه به ما اعلام کنند.

وی افزود: هماهنگی لازم نیز با سازمان لیگ برتر انجام شده تا این دیدار در ورزشگاه غدیر برگزار شود و مشکلی بابت برگزاری دیدار در این استادیوم تازه تأسیس وجود ندارد.

مسئول برگزاری مسابقات هیئت فوتبال خوزستان تصریح کرد: البته باشگاه فولاد با بازدیدی که از چمن ورزشگاه داشت عنوان کرد که می‌توان در این چمن بازی کرد و ما نیز از آنان درخواست کردیم تا این موضوع را کتباً اعلام تا به سازمان لیگ انعکاس دهیم.

صادقی ادامه داد: هنوز باشگاه استقلال خوزستان بازدیدی از این زمین به عمل نیاورده و طبیعتاً نظری هم در این خصوص نداده است.

وی خاطرنشان کرد: به هر صورت بسیج عمومی صورت گرفت و چمن ورزشگاه غدیر اهواز به حالت قابل قبولی درآمده و آماده پذیرایی از تیم‌های لیگ برتری خوزستان است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.