سرمربی تیم استقلال: به آینده استقلال اهواز خوش‌بین هستم

عصر جنوب: سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: اگر بضاعتمان بیشتر بود به لحاظ کیفی بازیکن بهتری جذب می‌کردیم، اما به آینده استقلال خوش‌بین هستم.

داریوش یزدی در مورد عملکرد شاگردانش در مسابقات چهارجانبه بندر ماهشهر اظهار داشت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تیم‌هایی که حضور داشتند با کیفیت و خوب بودند.

وی افزود: تیم ما با توجه به تمریناتی که در اردوی بروجن داشت عملکرد رضایتبخش داشت و تا حدودی توانستیم به اهداف خود برسیم و تیم را به سطح آمادگی مطلوب برای حضور در مسابقات لیگ برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز ادامه داد: به مدت ۱۰ روز در بروجن تمرینات آماده‌سازی خود را با سه هدف آمادگی در بعد فنی ـ جسمانی و روانی دنبال کردیم که خوشبختانه به‌دلیل آب و هوای خوب آنجا توانستیم به اهدافی که مدنظرمان بود دست پیدا کنیم.

یزدی در زمینه جذب بازیکن و حضور در لیگ دسته یک عنوان کرد: باشگاه با توجه به بضاعت و برنامه‌ریزی صورت گرفته، بازیکنان خوبی را جذب کرده است.

وی عنوان کرد: شک نکنید اگر بضاعتمان بیشتر بود به لحاظ کیفی بازیکن بهتری جذب می‌کردیم، اما به آینده استقلال خوش‌بین هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: بازیکنان فعلی همه در خدمت تیم هستند و به‌دنبال اینکه بدرخشند و مطرح شوند، که این به ما کمک می‌کند به جایگاهی که می‌خواهیم برسیم.

یزدی با تمجید از کادر فنی تیمش تصریح کرد: یک کادر خوب و قوی داریم که با سابقه بسیار درخشان مجموعه کادر فنی توانسته‌ایم این نفرات را انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جای خوشحالی‌ است که بازیکنان می‌توانند انتظارات و خواسته کادر فنی را برآورده کنند تا با تلاش مجموعه تیم بتوانیم برای رسیدن به موفقیت و صعود به لیگ برتر گام برداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در خصوص وضعیت نفت مسجدسلیمان توضیح داد: هر کجا باشم در مورد این تیم حرف می‌زنم، البته فکر می‌کنم صحبت کردن من در این زمینه خیلی مفید نباشد.

یزدی بیان داشت: اما واقعا به نفت مسجدسلیمان دلبستگی دارم چون زادگاه من است و دوست دارم این تیم در لیگ برتر نتیجه بگیرد.

وی در پایان متذکر شد: به‌دلیل مردم علاقمندی که در مسجدسلیمان وجود دارد و تیمشان را با جان و دل دوست دارند برای مجموعه نفت آرزوی موفقیت می‌کنم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.