اصلاح نرخ بهای کشتارگاه اهواز/ لزوم نگاه جدی اعضا به مدیریت زنان

عصر جنوب: لایحه اصلاح نرخ بهای کشتارگاه اهواز در جلسه علنی شورای این شهر مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

در پنجاه و سومین جلسه شورا شهر اهواز که شامگاه دو شنبه برگزار شده بود لوایح مساعدت به یک کارگردان برای ساخت فیلمی با مضمون دفاع مقدس، مرکز آموزش گل های ولایت، یک بیمار سرطانی، فرماندهی بسیج دانش آموزشی شهدا و اصلاح نرخ بهای کشتارگاه اهواز مورد بررسی قرار گرفت.

زیبا صالح پور عضو شورای شهر اهواز در این جلسه گفت: به عنوان یک عضو شورای شهر امیدوار هستم تا شرایطی فراهم شود تا هر ۲۱ عضو با یکدیگر در انتخابات هیات رییسه با همدلی و عدالت رفتار کنند.

وی اظهار کرد: من به عنوان فردی که بالاترین رای را در انتخابات شورا شهر اهواز توسط مردم به دست آورده کاندیدا شدن در انتخابات هیئت رئیسه را یک مسئولیت بر دوش خود می دانم اما در صورتی که در دست یافتن به این امر موفق نشوم ناراحت نمی شوم.

نگاه اعضای شورا به مدیریت زنان باید تغییر یابد

صالح پور با بیان اینکه برخی از اعضای شورا نسبت به مدیریت زنان نگاه منفی دارند گفت: زنان مسلمان در همه عرصه های قبل و بعد از انقلاب با موفقت ظاهر شده اند.

در این جلسه همچنین لایحه اصلاح نرخ بهای کشتارگاه اهواز نیز مورد بررسی قرار گرفت که حسین حیدری یکی از اعضای شورای شهر در این خصوص عنوان کرد: یکی از اقدامات شهردار سابق اهواز تبدیل کشتارگاه سنتی شهر به صنعتی بوده است. کشتارگاه های صنعتی از لحاظ مسائل بهداشتی از ایمنی بالایی نسبت به کشتارگاه های سنتی برخوردار هستند.

وی افزود: این کشتارگاه تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طی یک سال اخیر ۱۰ درصد باقی مانده آن ساخته نشده است. در این زمان تصمیمات لازم در راستای واگذاری این کشتارگاه به بخش خصوصی گرفته شده است.

حیدری با بیان اینکه بر اساس بررسی های صورت گرفته در کمیسیون مربوطه در شورای شهر نرخ ۷۵ هزار تومان برای کشتار دام سنگین و پنج هزار تومان به منظور کشتار دام سبک در نظر گرفته شده است اظهار کرد: روزانه در سطح استان ۸۰۰ دام سبک و حدود ۱۰۰ دام سنگین کشتار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از بررسی این لایحه بر اساس رای اعضای شورا با کلیات طرح موافقت به عمل آمد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.