خبرنگاران اهوازی جلسه علنی شورای شهر را ترک کردند

عصر جنوب: بی احترامی به خبرنگاران از سوی دو تن از اعضای شورای شهر اهواز باعث ترک سالن جلسه شورا از سوی خبرنگاران شد.

 

شامگاه دوشنبه در جلسه علنی شورا پیش از آغاز به کار جلسه شورا درگیری لفظی بین علی ناصری و ابتسام الباجی دو عضو شورای شهر رخ داد که با وساطت سایر اعضای شورا این درگیری لفظی پایان گرفت.

پیش از آغاز جلسه علی ناصری با لحن بسیار زننده ای یکی از عکاسان حاضر در جلسه را در صورت استفاده از عکس های وی در هنگام درگیری لفظی با عضو دیگر شورای شهر تهدید کرد.

پنجاه و سومین جلسه شورای شهر اهواز با تاخیر چهل و پنج دقیقه ای آغاز شد.

رامی علاسوند در این جلسه حضور نداشت به همین دلیل ناجی سواری به عنوان نایب رئیس شورا ریاست جلسه را بر عهده گرفت.

کاظم سواری منشی اول شورای شهر اهواز در بخشی از  صحبت های خود خطاب به خبرنگاران گفت: افرادی مانند خبرنگاران که در سایه شورای شهر هستند باید در انتشار عکس ها و خبر های خود دقت لازم را به عمل بیاورند. آنها باید حرمت ها را حفظ کنند و چالش های موجود را افزایش ندهند.

خبرنگاران حاضر در جلسه که از برخورد این دو عضو شورای شهر مکدر شدند سالن جلسات را ترک کردند که پس از صحبت های فراوان حجت السلام و المسلمین قربانعلی سعادت نیا عضو شورای شهر و مشاور شهردار اهواز و مدیر کل سازمان اتوبوسرانی شهرداری به سالن جلسات برگشتند.

کاظم سواری در واکنش به خروج خبرنگاران از سالن گفت: به طور حتم این خبرنگاران کاری دارند که جلسه را ترک کردند. در هر صورت آزاد هستند که در جلسات نمانند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.