ارزیابی بیش از ۷۴ هزار نوآموز بدو ورود به پایه اول در خوزستان

عصر جنوب: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری از اجرای کلاس‌های آموزشی رایگان در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

نرگس موقرپور اظهار داشت: جشن بزرگ ولادت به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) توسط اداره کتابخانه‌های عمومی و جمعیت هلال احمر آغاجاری در کتابخانه عمومی شهید مدنی شهرستان برگزار شد.

وی گفت: این مراسم شامل مولودی‌خوانی، مشاعره، اجرای دکلمه، اجرای مسابقه از سوی اداره کتابخانه‌ها و… بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری افزود: در این جشن بزرگ عموم مردم شهرستان اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، دانش‌آموزان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان آغاجاری حضور داشتند.

موقرپور اضافه کرد: در ادامه مراسم این جشن اعضای جمعیت جوانان هلال احمر عضو کتابخانه عمومی شهید مدنی شدند تا بتوانند هم در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه شرکت و هم از خدمات کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهره‌مند شوند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به دیگر برنامه‌های اجرا شده در شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسه نقد کتاب، مسابقه نقاشی و همچنین قصه‌خوانی برای کودکان از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه کرامت بوده است.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف و تعامل با اداره‌ها برای اجرای مسابقات و برنامه‌های فرهنگی باعث جذب هر چه بیشتر اعضا در کتابخانه‌های عمومی می‌شود که این امر در نهایت افزایش سرانه مطالعه و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتابخوانی را در سطح شهرستان به‌دنبال دارد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری در پایان تاکید کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری با اجرای کلاس‌های آموزشی رایگان برای اعضا از جمله زبان انگلیسی، آموزش کمک‌های اولیه، کلاس قرآن، کلاس‌های کمک درسی، کلاس‌های هنری و… در شناساندن کتابخانه‌ها و جذب اعضا گام‌های مؤثری برداشته به طوری‌ که در حال حاضر استقبال خوبی از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.