نتایج نهایی آموزش و پرورش تا دو هفته آینده اعلام می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا دو هفته آینده مشخص و سپس اسامی پذیرفته‌شدگان برای گزینش ارسال می‌شود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا ظرفیت نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد؟»، اظهار داشت: یک مقداری از ظرفیت خالی بود که تقریباً تکمیل می‌شود؛ مقداری از ظرفیت باقی می‌ماند و به هر میزان که این ظرفیت تکمیل شد، اعلام می‌کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا از میزان پنج هزار نفر حدود ۴۸۰۰ نفر از ظرفیت تکمیل شده است؟»، خاطرنشان کرد: بله، همینطور است اما عدد قطعی نشده است؛ بخشی از ظرفیت‌هایی که خالی بود تکمیل شد و بخشی باقی مانده است که تا یکی دو هفته آینده اعلام می‌کنیم.
سلیمی جهرمی در خصوص اینکه آموزش و پرورش سعی دارد ظرفیت پذیرش را به پنج هزار نفر برساند، تصریح کرد: سعی می‌کنیم چنین اتفاقی رخ دهد اما باید ۲ رابطه اصلی در این خصوص رعایت شود که نخست «بومی بودن» و دیگری «کسب حد نصاب علمی» است که باید این افراد داشته باشند.
وی افزود: اگر نیاز شود در جاهایی رشته و نوع نیاز را جا به جا کنیم، سعی می‌کنیم از افرادی که صلاحیت‌های علمی آنها احراز شده از آنها اعلام نتیجه کنیم تا ظرفیت‌ها تا حد امکان تکمیل شود.
وی تأکید کرد: نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا دو هفته آینده مشخص و سپس اسامی پذیرفته‌شدگان برای گزینش ارسال می‌شود.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص شروع کلاس‌های آموزشی برای افرادی که از طریق آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش می‌شوند، گفت: از اواخر دی ماه کلاس‌های آموزشی این افراد آغاز می‌شود و با توجه به وقفه در اعلام نتایج این کلاس‌ها در تابستان سال آینده و تا مهر ماه ادامه می‌یابد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.