دستگیری جاعل دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی وام مشارکتی در اهواز

عصر جنوب: رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری جاعل دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی وام مشارکتی در اهواز خبر داد.

حفیظ اله خواجوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اجرای یک فقره پرونده قضایی با موضوع اخذ تسهیلات مشارکتی با استفاده از مدارک جعلی بررسی موضوع در دستور کار کارکنان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. ماموران پلیس با همکاری نماینده یکی از بانک های اهواز متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کرند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان تصریح کرد: مرد متهم در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر اخذ تسهیلات مشارکتی به مبلغ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال با استفاده از مدارک جعلی از بانک اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در نقاط مختلف شهرستان شوشتر اکیپ وی‍ژه ای جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران نیروی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

خواجوی عنوان کرد: ماموران با انجام کار های اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی سرانجام سرنخی از یکی از سارقان با تجربه و سابقه دار در میان سرقت های به وقوع پیوسته یافتند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان یادآور شد: پس از هاهنگی با مقامات قضایی در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفی گاهش دستگر کردیم. متهم در بازجویی های فنی پلیس به ۱۴ فقره سرقت احشام با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

وی در پایان گفت: در پی اعتراف متهم اقدامات لازم برای دستگیری دو فرد دیگر انجام شد. در حالی که متهمان دیگر این پرونده قصد متواری شدن به استان دیگری را داشتند در مخفی گاهشان شاناسایی و در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند. این متهمان جهت تکمیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.