تعویق جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اهواز فرصتی برای وحدت اعضا است

عصر جنوب: عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: زمان به تعویق افتادن جلسات فرصتی برای این است که گروه‌های ۱۰ و ۱۱ نفره شورا به یک گروه ۲۱ نفر تبدیل شود و این فرصت برای تعدیل در شرایط شورا و تقویت وحدت اعضا است.

زیبا صالح‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به تعویق افتادن انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز یک مشکل نیست و یک روال طبیعی است.

وی افزود: برای انتخاب هیئت رئیسه و هر مسئولیتی در شورا به زمان نیاز است که اعضای شورا بتوانند از این فرصت برای تفکر و انتخاب صحیح استفاده کنند؛ لذا به تعویق انداختن این جلسه یک امر طبیعی است.

صالح‌پور با بیان اینکه ۱۰ نفر از اعضای شورا تنها در یک جلسه شرکت نکردند، گفت: زمان به تعویق افتادن جلسات شاید فرصتی برای این باشد که گروه‌های ۱۰ و ۱۱ نفره شورا به یک گروه ۲۱ نفر تبدیل شود و این فرصت برای تعدیل در شرایط شورا و تقویت آن به وجود آید.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: در گروه ۱۰ نفره شورای اسلامی شهر اهواز اینجانب را به عنوان رئیس شورا در نظر گرفته بودند که امیدواریم در انتخاب رئیس شورا به وحدتی برسیم و تقابلی در این انتخاب نباشد.

وی خاطرنشان کرد: دو گروه ۱۰ نفره و ۱۱ نفره شورای اسلامی شهر اهواز با ایجاد توافق بین اعضای شورا به راحتی می‌تواند به یک گروه ۲۱ نفره تبدیل شود که تمام اعضای شورا با هم انسجام داشته باشند؛ چرا که ۱۰ و ۱۱ بسیار به هم نزدیک هستند و دیگر اختلافی در میان اعضای شورا وجود نخواهد داشت.

صالح‌پور یادآور شد: اعضای گروه ۱۰ نفره شورا خواهان زمان برای تغییر هیئت رئیسه هستند و حضور اکثریت برای انتخاب رئیس شورا تعیین کننده است.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز یادآور شد: اینجانب در سال گذشته یکی از گزینه‌های ریاست شورا بودم که با اختلاف دو رای ریاست شورا به عضو دیگری واگذار شد البته پس از انتخاب رئیس شورا این اختلافات فراموش شد و شورا کار خود را با جدیت و همدلی دنبال کرد.

وی ادامه داد: اینجانب ادعایی ندارم اما سابقه مدیریت شورا را داشته‌ام و یکی از اهدافم این بود که با حضور به عنوان یک مدیر زن توانمندی زنان در مدیریت را به اثبات برسانم.

صالح‌پور بیان کرد: در انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر اهواز اینجانب با بیشترین تعداد رای به شورا راه یافتم و رای نخست را داشته‌ام؛ این رای مردم بالاخره باید یک جایی مورد احترام واقع شود و بتوانم یک سال مدیریت شورا را بر عهده داشته باشم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز افزود: متاسفانه برخی اعضای شورا تنها می‌خواهند از رای خانم‌های عضو شورا استفاده کنند، اما هیچ وقت نمی‌توانند آن‌ها را به عنوان مدیر انتخاب کنند.

وی گفت: نباید به صرف زن بودن اینجانب، برای تصدی مدیریت شورای اسلامی شهر اهواز با من همکاری نشود و برای برخی اعضای شورا سخت باشد که یک زن مدیر و رئیس شورا قرار گیرد؛ این موضوع کم لطفی در حق زنان را می‌رساند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.