بازارچه‌های غیرمجاز اهواز جمع‌آوری می‌شوند

عصر جنوب: مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز گفت: با توجه به درخواست مکرر شهروندان مبنی بر جمع‌آوری بازارچه‌های غیر مجاز و سدمعبرها از سطح شهر، واحد پیشگیری از تخلفات شهری با شدت بیشتری برای جمع‌آوری این موارد از سطح شهر وارد عمل شده است.

 

 

 

بهزاد مشکوری اظهار کرد: به منظور رفع سدمعبرها و بازارچه‌های غیرمجاز از سطح شهر اهواز، عوامل مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری شهردار اهواز، بازارچه‌های غیرمجاز بازار قدیمی عامری را جمع آوری کردند.

 

 

 

وی ادامه داد: در این اقدام که بدون درگیری و با رضایت شهروندان همراه بود، با یک دستگاه لودر و سه دستگاه کامیون، ۷۰ کپر از بازار عامری جمعآاوری شد و ۵۵ سرویس جهت پاک‌سازی کامل بازار از زباله و ضایعات به جا مانده از کپرها، مورد استفاده قرار گرفت.

 

 

 

مشکوری تصریح کرد:‌ جمع‌آوری بازارچه‌های غیرمجاز دیگر نیز در دستور کار بعدی این واحد قرار دارد.

 

 

 

مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهردار اهواز گفت:‌ علاوه بر بازارچه‌های غیرمجاز، رفع سدمعبر خودروهایی مانند وانت‌بارها که در خیابان‌ها اقدام به فروش میوه و تره‌بار می‌کنند نیز از اقدامات این واحد است. رفع سدمعبر خودروهای دوره‌گرد که موجب ایجاد ترافیک در خیابان‌های اصلی می‌شود، در پروسه‌ای مستمر و با همکاری نیروی انتظامی انجام می‌شود.

 

 

 

مشکوری افزود: به این دلیل وقفه‌ای که در اجرای قرارداد بین شهرداری و نیروی انتظامی پیش آمد، جمع‌آوری این سدمعبرها اندکی با تاخیر انجام شد اما اکنون با توجه به عملیاتی شدن مجدد این قرارداد، امیدواریم همکاری‌های بین مجموعه شهرداری و مجموعه توانمند نیروی انتظامی در این زمینه موجب رضایت‌مندی شهروندان شود.

 

 

 

وی اظهار کرد: پیش از شروع اقدامات جمعآوری سدمعبرها، با نصب پلاکارد و بنر اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین شهروندان می‌توانند هر گونه سدمعبر، ساخت و سازهای غیرمجاز، تصرف غیرقانونی زمین و ساخت و سازهای دارای اضافه بنا و تخلف ساختمانی را از طریق سامانه اطلاع رسانی ۱۳۷ شهرداری گزارش دهند تا مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.