برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان امیدیه

عصر جنوب: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی امیدیه گفت: به مناسبت دهه کرامت نمایشگاه کتابی با موضوعات متنوع در کتابخانه مشارکتی قدس این شهرستان برگزار شد.

امین اسلامی از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه بالغ بر ۳ هزار نسخه کتاب در موضوعات مختلف قرآنی، مذهبی، روانشناسی، کلیات و فلسفه، کودک و ادبیات برای بازدید در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: خرید کتاب‌های نمایشگاه با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف انجام که البته این درصد برای اعضای فعال کتابخانه تا ۵۰ درصد اعمال می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی امیدیه تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و با تاکید بر معرفی آثار بومی، نویسندگان بومی شهرستان با ارائه آثار خود به این نمایشگاه و حضور همه روزه پاسخگوی سؤالات علاقمندان به این آثار هستند.

اسلامی در ادامه گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه بروشورهایی در خصوص معرفی شبکه کتابخوانان حرفه‌ای(به آدرس www.booki.ir) و مسابقات آنلاین ویژه دهه کرامت در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است عنوان کرد: این نمایشگاه همه ساله در کتابخانه مشارکتی قدس و با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.