خاکپور از سرمربیگری تیم امید استعفا کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم ملی امید امروز بعد از بازگشت از مسابقات غرب آسیا از سمت خود استعفا کرد.

در حالی که کاروان تیم ملی امید پس از قهرمانی در ر‌قا‌بت‌های زیر ۲۳ سال غرب آسیا صبح امروز (پنجشنبه) به ایران بازگشت، پس از برگزاری مراسم استقبال محمد خاکپور، سرمربی این تیم در جمع بازیکنان از سمت خود استعفا کرد.

خاکپور که قصد داشت این کار را بعد از پیروزی ایران مقابل عربستان در مرحله مقدماتی المپیک که در تهران برگزار شد انجام دهد، روی اجرایی کردن این کار ماه ها صبر کرد تا در نهایت پس از قهرمانی ایران در رقابت های غرب آسیا استعفای خود را رسانه ای کرد. به نظر می‌رسد آنچه که باعث استعفای خاکپور شده، کم توجهی فدراسیون به کادرفنی تیم امید است.

تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید که خود را برای ر‌قا‌بت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۱۶ آماده می‌کند شب گذشته در فینال ر‌قا‌بت‌های زیر ۲۳ سال غرب آسیا با نتیجه‌ دو بر صفر سوریه را شکست داد و قهرمان این بازی‌ها شد.

حال باید دید واکنش فدراسیون فوتبال و در راس آن علی کفاشیان به این استعفا جه خواهد بود. آنچه به نظر می‌رسد این است که قطعا فدراسیون با توجه به قهرمانی تیم امید در رقابت‌های غرب آسیا به این راحتی‌ها اجازه نمی‌دهد محمد خاکپور از هدایت تیم ملی امید کنار برود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.