اماکن ورزشی مسجدسلیمان نیازمند تعمیر

عصر جنوب: رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان گفت: ‌اماکن ورزشی این شهرستان نیاز به تعمیر و تجهیز دارند.

خیبر حسینوند درباره وضعیت ورزش این شهرستان، اظهارکرد: در حال حاضر ورزش مسجدسلیمان در سطح خوبی قرار دارد. چندین تیم این شهرستان در رشته‌های مختلف در مسابقات کشوری حضور دارند. در فوتبال نیز نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر کشور حضور دارد و تیم نفتون هم قهرمان لیگ استان شده و به لیگ دسته ۳ کشور راه پیدا کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که چه رشته‌هایی در این شهرستان بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و مقام داشته‌اند؟ گفت: فوتبال، کشتی، وزنه‌برداری، کاراته و گلف مسجدسلیمان در لیگ‌های مختلف کشوری حضور دارند و در تمام این رشته‌ها فعال هستیم.

حسینوند درباره‌ امکانات ورزشی با بیان این‌که امکانات اداره ورزش و جوانان این شهرستان بسیار کم و محدود است، عنوان‌کرد: این در حالی است که امکانات شرکت نفت بسیار خوب و البته مختص خود آن‌ها است. این امکانات فقط در اختیار خود آن‌ها قرار دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان درخصوص پروژه‌های ورزشی این شهرستان، اظهارکرد: در حال حاضر در این شهرستان فقط یک پروژه‌ی نیمه‌تمام وجود دارد که سالن ورزش‌های رزمی است و سایر پروژه‌ها تکمیل شنده‌اند و در حال استفاده هستند اما به تعمیر و تجهیز نیاز دارند، چرا که ساخت این پروژه‌ها قدیمی است.

وی در پایان درباره مشکلات اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان، گفت: مهمترین مشکل این شهرستان کمبود اعتبارات مالی و تجهیزاتی مانند نبود کولر برای خوابگاه‌ها و غیره است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.