تجدید میثاق اعضای شورای شهر اندیمشک با شهدا در آغاز دومین سال فعالیت با معرفی هیئت رئیسه ی جدید

مراسم تودیع و معارفه ی هیئت رییسه شورای شهر اندیمشک همزمان با سالروز میلاد اختر هشتم امامت و ولایت  ضمن تجدید میثاق اعضا با شهدای انقلاب اسلامی با حضور ده تن از اعضای شورا صبح امروز برگزار شد ‌.

مهدی قلی کیانی از اعضای شورای شهر اندیمشک در گفت  و گو با عصر جنوب افزود : در ابتدای این مراسم اقای عبدالرضا پاپی به عنوان ریاست سابق شورای چهارم اندیمشک ضمن قدر دانی از عملکرد یکساله ی اعضای شورا ، برآیند یکساله ی شورا را مثبت تلقی نمودند و ضمن تبریک به اعضای هیئت رئیسه ی جدید و با ارزوی موفقیت این عزیزان ، موفقیت شورا را در گرو تعامل و همکاری صمیمانه ی اعضا دانستند و بر حل اختلافات درونی شورا در چارچوبه ی شورا تاکید نمودند .

این عضو شورای شهر اندیمشک  افزود : در ادامه ی جلسه جناب اقای باقری به عنوان ریاست جدید شورای شهر اندیمشک ،قدر دانی خویش از زحمات اعضای شورای شهر و هیئت رئیسه ی سابق را اعلام داشتند . و لوح تقدیر همراه با هدایایی به هیئت رییسه سابق تقدیم کردند.
ایشان در ادامه توجه به نظم و انضباط در برگزاری جلسات آتی شورا و تعامل و همفکری و صمیمیت دو چندان شورای شهر در بهبود عملکرد سال دوم فعالیت شورا را ضروری دانست و خواستار همبستگی شورا در پیش برد اهداف تبیین شده ی شورا شد ، ایشان در پایان با بیان قسم جلاله ی قرآن کریم و ذکر مجدد متن سوگند آغاز به کار شورا و طرح مباحث قانونی وام داری خویش بر اصول اولیه وضروری قانون در سال دوم و حرکت در مسیر ارزشها و و شرع تاکید مجدد نمودند.

مهدی قلی کیانی ادامه داد که  در این جلسه این جانب پیشنهاد دادم جلسه تشکیل کمیسیون های جدید تا تایید رسمی شهردار جدید و ورود اقای تراب قلاوند به عنوان عضو تازه ی شورا به تعویق افتد تا در جهت تعامل اعضا و بهره مندی دو چندان از نظرات این بزرگورار و نقش آفرینی ایشان در مسیر سال دوم فعالیت شورا گامی مثبت برداریم که به تایید اعضا رسید و تصمیم بر این امر گرفته شد که اینجانب از طریق نهاد های ذی صلاح استان پیگیر این امر باشم. حضور در گلزار شهدای گمنام شهر پر افتخار یکهزار شهید اندیمشک و تجدید میثاق بر ارمان های این لاله های پر افتخار از دیگر پیشنهاد های اینجانب بود که با حضور اعضا در گلزار شهدای گمنام اندیمشک به مناسبت شروع سال دوم فعالیت شورای شهر چهارم اندیمشک توام گردید.

لازم به ذکر است سرکار خانم صدیقه میری تنها غایب جلسه ی مذکور بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.