«دزد کل» کارمند ملی حفاری اهواز بود! + عکس

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نادر قاضی‌پور – نماینده مردم ارومیه در مجلس – مدارکی، که ادعا شده در خصوص عاملان پرونده دکل نفتی گمشده است، در اختیار خبرگزاری خانه ملت قرار داد.

«خانه ملت» آورده است؛ این مدارک و تصاویر مربوط به آن به شرح زیر است:

الف) عکس (۱) مربوط به «آ.ش» و «عمر کامل آل سواده» است که بر روی دکل گمشده یا همان دکل «شرکت دین» یا همان دکل «فورچونا» و در کشور ترکیه گرفته شده است.

۶۲۲۸۹۴_۳۱۰

۱- آقای «ش»، کارمند اخراجی شرکت ملی حفاری (اهواز) بوده و علت اخراج ایشان، ارائه فاکتوری صوری و جعلی نسبت به خرید ۱۰ دستگاه مخزن اسید از کارخانه مخزن‌سازی اراک،‌ به شرکت ملی حفاری (اهواز) بوده است.

ایشان مالک شرکت حفاری «سپنتا بین‌الملل» و شرکت‌های متعدد اقماری نفتی دیگر، در داخل و خارج از کشور است.

۲- جالب اینجاست که آقای «ش» در عین حال، حدود ۸ سال «مشاور عالی مدیرعامل» شرکت تاسیسات دریایی بوده‌اند! و دستور پرداخت کلیه وجوه دکل گمشده به «شرکت دین» را ایشان شخصاً صادر کرده‌اند.

۳- وفق قرارداد اولیه و مطابق عرف و رویه معاملا دکل‌های نفتی دست دوم، می‌بایستی قبل از تحویل دکل، فقط ۲۰ درصد وجه‌المعامله به شرکت فروشنده پرداخت می‌گردیده است، ولی قرارداد مزبور توسط آقای شیرانی با قرارداد دیگری که خریدار را موظف و ملزم به پراخت ۱۰۰ درصد قیمت دکل در ابتدای معامله و قبل از تحویل دکل می‌نماید، تعویض گردیده است که متن هر دو قرارداد متعاقباً تقدیم خواهد شد.

۴- متاسفانه طبق اخبار واصله، رسید دریافت و تحویل دکل هم به طرف خارجی داده شده است!

فلذا احتمالاً از طریق دادگاه‌ها و مراجع بین‌المللی نیز قادر به استرداد وجوه یا تحویل گرفتن دکل نیستیم.

۵- آقای «عمر کامل آل سواده» مدیرعامل شرکت «دین» است که چندین بار به دعوت آقای «ش» و به صورت محرمانه به ایران آمده و مهمان ویژه و خصوصی آقای «ش» بوده است. ایشان اردنی‌الاصل می‌باشد و درست قبل از معامله دکل، «شرکت صوری دین» را گویا در انگلستان تاسیس و ثبت می‌نماید.

۶- آقای عمل کامل آل سواده، سال‌ها مشاور حقوقی آقای «ش» در شرکت‌های خارجی ایشان بوده است.

۷- همانطوری که ملاحظه می‌فرمایید فرم ایستادن این دو و قرابت فیزیکی خاص ایشان هنگام عکس گرفتن، حکایتی فراتر از یک رابطه تجاری سالم را به ذهن متبادر می‌نماید و از طرفی لبخند معنادار و عمیق ایشان، می‌تواند حاکی از سود سرشاری باشد که هر دو طرف را به غایت و تمامی، سیراب نموده است.

۸- مبالغی که آقای «ش» دستور پرداخت آنها در وجه شرکت دین یا مدیرعامل آن را صادر نموده‌اند. (جدول زیر)

تاریخ مبالغ (به دلار)
۲۰۱۲٫۷٫۱۵ ۱۷٫۴۰۰٫۰۰۰
۲۰۱۲٫۱۲٫۲۵ ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۲۰۱۲٫۲٫۱۲ ۲۹٫۶۰۰٫۰۰۰
جمع کل ۸۷٫۰۰۰٫۰۰۰
ب) عکس زیر (۲) مربوط به نمایی دیگر از دکل گمشده و گرفته شده در کشور ترکیه است.
۶۲۲۸۹۵_۵۸۲

ج) عکس دیگر (۳) مربوط به آقای «ش» و دو نفر دلال آمریکایی و هلندی است که روی دکل گمشده ایستاده‌اند.

۶۲۲۸۹۶_۲۴۶

۱- ایستادن تنگاتنگ و حالت دستان این سه نفر و همچنین لبخند خاص آنها، حاکی از آینده‌ای به ظاهر روشن برای ایشان و به ظاهر تاریک برای بیت‌المال کشور اسلامی عزیزمان، ایران است.

گفتیم به ظاهر، چون باطن امور را عدالت رقم خواهد زد که این وعده الهی و رویه تاریخ بوده است.

۲- این دو دلال، گویا مقدمات حمل دکل را به کشور مکزیک فراهم آورده‌اند، جایی که دکل خریداری شده با هزینه بیت‌المال، هم‌اکنون در آنجا مشغول به کار است!

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.