بازگشت به گذشته دلیل آسیب دیدن شورای چهارم / اعضا نظراتشان را به هم نزدیک کنند

عصر جنوب: فرماندار اهواز با اشاره به خاطرات تلخ شورای سوم شهر اهواز گفت: بازگشت به گذشته باعث آسیب دیدن شورای چهارم می شود.

اسماعیل ارزانی بیرگانی اظهار کرد: اعضای شورای شهر اهواز هر کدام حق و حقوق قانونی خود را دارند و فرمانداری اهواز  در کار آنها دخالت نمی کند. در حقیقت فرمانداری تنها در این خصوص به عنوان یک نهاد نظارتی عمل می کند.

وی افزود: تصمیم گیری در خصوص انتخابات هیات رییسه باید درون مجموعه شورا صورت بگیرد. شورای شهر اهواز الگوی یک کلانشهر است و همه مسائل مربوط به شورا در این زمان زیر ذره بین کشوری قرار گرفته است.

فرماندار اهواز با اشاره به تجربه تلخ شورای سوم شهر اهواز گفت: بازگشت به گذشته موجب آسیب دیدن مجموعه شورا می شود. من به عنوان فرماندار اجازه نمی دهم در کار این شورا خللی وارد شود.اما اعضای شورا نیز باید صعه صدر از خود نشان دهند.

ارزانی بیرگانی تصریح کرد: اختلاف نظر بین اعضای شورای شهر نباید دلیلی برای عدم حضور اعضا در انتخابات هیات رییسه باشد. به وجود آمدن این بحث و جدل ها باعث از بین رفتن وقت شورا و انباشته شدن مسائل شهری بر روی هم می شود.

وی افزود: ترکیب مجموعه چهارم شورای شهر اهواز بسیار خوب است. اعضا باید نظرات خود را به هم دیگر نزدیک تر کنند تا این نظرات منجر به آبادی و عمرانی شهر شود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.