امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام علمی کاربردی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهرماه ۹۴ دانشگاه جامع علمی کاربردی در ساعت ۲۴ امشب، چهارم شهریور ماه خبرداد.

حسین توکلی گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزشی مهارتی مهرماه ۹۴ دانشگاه جامع علمی کاربردی و همچنین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام نموده‌اند تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

وی افزود: به کلیه داوطلبانی که تا کنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت تمدید شده ضمن مطالعه دفترچه راهنما با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به امکان ویرایش اطلاعات اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند نیز در مهلت تمدید شده با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود اقدام نمایند.

توکلی در پایان در مورد آمار ثبت نام کنندگان گفت: تا ساعت ۱۰:۳۰ امروز ۱۱۹ هزار و ۸۰۳ داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.