کفاشیان: اگر حق پخش ندهند لیگ را تعطیل می‌کنیم

عصر جنوب: رییس فدراسیون فوتبال در باره حق پخش تلویزیونی لیگ برتر توسط صدا و سیما گفت: اگر نمی خواهندحق پخش تلویزیونی را بدهند لیگ را تعطیل می‌کنیم زیرا بدون پول و امکانات نمی‌توان بهترین بود.

 

علی کفاشیان در جمع خبرنگاران در مقابل فدراسیون فوتبال، در مورد حق پخش تلویزیونی، گفت: سالانه بیش از دو هزار و ۵۰۰ بازی در رده بزرگسالان برگزار می شود و این جدا از مسابقات مربوط به رده های پایه است. رییس فدراسیون فوتبال هزینه های فوتبال را سالانه ۳۳۰ میلیارد تومان خواند و گفت: ازاین مبلغ ۱۶۰میلیارد تومان از محل اسپانسرهای محیطی تامین می شود و ۱۸۰ میلیارد تومان نیز از صدا و سیما می خواهیم.

کفاشیان گفت: اگرنمی خواهند حق پخش بدهند لیگ باشگاهی را تعطیلی می کنیم. آقایان می گویند می خواهیم بهترین در سطح آسیا باشیم اما بدون پول و امکانات نمی توان بهترین بود. کفاشیان با بیان اینکه از طریق وزیر ورزش پیگیر موضوع حق پخش تلویزیونی است، افزود: ما فقط از وزارت ورزش انتظار حمایت مالی داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباه احتمال حضور کی روش درتیم ملی گفت: هنوز هم می گویم ۹۹ درصد احتمال دارد زیرا ما شرایط را اعلام می کنیم و او اگر دوست داشت می آید. وی در پاسخ به این سئوال که مردم دوست دارند کی روش بماند گفت: به رای فدراسیون، کمیته فنی ومردم احترام می گذاریم وهیات رئیسه هم گفته کی روش را بیاوریم و تاکنون با هیچ مربی دیگری مذاکره نداشته ایم.

کفاشیان در مورد شایعه مذاکره با حسین فرکی گفت: او از مربیان خوب ماست اما تا جام ملت های آسیا زمان زیادی نداریم و خیلی کارها را کی روش انجام داده است. رئیس فدراسیون فوتبال در مورد میزان دستمزد سرمربی تیم ملی،گفت: قراردادی با کی روش بستیم و نمی توانیم کمتر از آن به سرمربی تیم ملی پول بدهیم. وی درمورد همکاری نکردن باشگاه ها با تیم امید نیزگفت: هر باشگاهی بازیکنش را به تیم امید ندهد، کارت آن بازیکن را می گیریم و بازیکن تاپایان فصل حق حضوردر لیگ برتر را نخواهد داشت.


 
 
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.