واکنش دولت به شکایت محمود احمدی نژاد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مجید انصاری معاون امور مجلس رییس دولت یازدهم درباره شکایت احمدی نژاد از جهانگیری و مشایی از پور محمدی تصریح کرد: پر واضح است که دولت در روند بررسی مسائل هر کجا به تخلفی و سو استفاده بر بخورد، بر اساس وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی که دارد در مقام استیفای حقوق مردم ایفای نقش می کند.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از استقرار دولت تدبیر و امید به دستور آقای رئیس جمهور در اجرای موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی که از شعارها و وعده های روحانی بود، ستاد ویژهای تشکیل شد و جهانگیری معاون اول مسئول این ستاد انتخاب شد.

انصاری در خصوص این موضوع افزود: ستاد مبارزه با فساد اقتصادی مدت ها درگذشته تعطیل شده بود، در این دولت با حضور نمایندگان سایر قوا و مسئولان ذی ربط تشکیل جلسه دادند و رسیدگی کردند و گام به گام در هر موضوعی اگر به فسادی بر می خورند اقدام قانونی را انجام می دهند. این اقدام قانونی در بعضی موارد پیگیری برای بازگرداندن اموال یا وجوه مطلق به بیت المال مردم است، در برخی مواقع لازم باشد از طریق قوه قضاییه و طرح شکایت اقدام کنند، که این کار را انجام داده اند.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: تصور می کنم اقدام آقای احمدی نژاد و تیم شان فرار رو به جلو است چون به خوبی می دانند چه حجمی از تخلفات و شکایات در راه است و دولت بنا ندارد کوچکترین اغماضی نسبت به حقوق مردم بکند. حتما پیگیری خواهد کرد.

شکایت احمدی نژاد از جهانگیری فرصت مناسبی برای بیان حقایق در مورد خود احمدی نژاد است/ از شکایت های طرح شده برای استیفای حقوق مردم و روشن شدن حقایق استفاده می کنیم

معاون امور مجلس رییس دولت یازدهم در خصوص شکایت های مطروحه تاکید کرد: شکایت آقای احمدی نژاد از دکتر جهانگیری فرصت مناسبی را به وجود آورده است تا بسیاری از حقایقی که دولت بنا بر ملاحظاتی مطرح نمی کرد را عنوان کند. دولت اعتقاد داشت که طرح و بازگو کردن آنها ممکن بود بحث سیاه نمایی مطرح شود اما حالا که آقای احمدی نژاد و دوستان شان این فرصت را فراهم کردند دولت و آقای جهانگیری استقبال کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه مدارک کافی را ارائه خواهد شد. رسیدگی قضایی به این موضوعات علاوه بر اینکه به استیفای حقوق مردم منتهی خواهد شد، موجب روشنگری و آگاهی مردم نسبت به آن چیزی که در گذشته اتفاق افتاده است، می شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.