توضیح ناجا درباره انفجار مرگبار در ارومیه/ عامل انفجار بازداشت شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: عامل انفجار در خیابان باکری ارومیه که ظهر دیروز (پنجشنبه)  روی داد، بازداشت شده و در مراحل بازجویی قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا: سردار ناصر اصلانی در تشریح این موضوع در جمع خبرنگاران افزود: ساعت ۱۲ ظهر پنجشنبه گذشته در پی تماس شهروندان مبنی بر انفجاری در مغازه کتابفروشی در خیابان باکری، ماموران تخصصی و آگاهی در محل حادثه حضور یافته و تحقیقات لازم را به عمل آوردند.

وی در ادامه افزود: این انفجار یک کشته و چهار زخمی برجای گذاشت که مجروحان توسط مردم و اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند.

سردار اصلانی با اشاره به بررسی های ماموران آگاهی و تحقیقات میدانی انجام شده، اظهار کرد: فروشنده کتابفروشی مالک مغازه بوده و شخص ضارب قبلا در دادگاه اقامه دعوا کرده بود. این اشخاص به مدت ۱۵ سال در دادگستری استان پرونده داشته و اختلافات آنان ادامه دار بوده است.

وی در پی اعترافات ضارب بیان کرد: این فرد سالها قبل از این اتفاق اقدام به تهیه دو عدد نارنجک دستی کرده بود و قصد وی از بین بردن فرزند فروشنده مغازه به دلیل ممانعت از مصالحه بوده که این امر عملی نشد.

سردار اصلانی گفت: این فرد نقشه شوم خود را راس ساعت ۱۲ ظهر دیروز در محل کتابفروشی عملی کرده و متاسفانه شاهد اتفاق دلخراش بودیم.

وی عامل انفجار را نارنجک دستی دانست و گفت: باقی مانده ها و تکه های نارنجک دستی در مغازه کشف شده و ماموران در حال بررسی های بیشتر هستند.

در این حادثه یک نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند که در این میان وضعیت عمومی دو نفر از مصدومین مطلوب گزارش شده و مصدوم بعدی در مراحل درمان قرار دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.