فولاد در برابر پیکان محکوم به پیروزی است

عصر جنوب: مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به دلیل قرار گرفتن در کورس رقابت های قهرمانی لیگ برتر محکوم به شکست دادن تیم پیکان تهران در بازی پیش رو هستیم.

نعیم سعداوی اظهار کرد: هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر هستیم، امتیازات تیم های بالای جدول اختلاف زیادی با هم ندارد و هرچند ما در دو بازی اخیر نتیحه ای بهتر از تساوی کسب نکردیم اما باید دید تساوی را مقابل چه تیمی و چگونه کسب کردیم.

وی افزود: توانستیم در اصفهان تیم مدعی و پرمهره سپاهان را با ارائه یک بازی حساب شده متوقف کنیم و بازی بعد با ارائه یک بازی هجومی و خلق فرصت های متعدد، مقابل سایپا عملکردخوبی داشتیم اما متاسفانه با بی دقتی از فرصت ها استفاده نکردیم که حاصل کار همان یک امتیاز بود.

مربی فولاد با بیان اینکه بی شک برای کسب پیروزی به مصاف تیم پیکان تهران می رویم، تصریح کرد: برای ماندن در کورس قهرمانی و عقب نیفتادن از حریفان نیاز مبرم به سه امتیاز دیدار پیکان داریم که همین باعث شده تمام تمرکزمان را برای کسب برد در این دیدار بگذاریم هرچند می دانیم پیکان تیم خطرناک، پرمهره و با توجه به نتایج اخیر زخم خورده است اما برای همه اینها برنامه هایی تدارک دیده ایم.

وی در خصوص تیم تازه لیگ برتری شده پیکان تهران نیز افزود: برای تیم پیکان آینده ای روشنی پیش بینی می کنم و این تیم فقط نیاز به وقت برای هماهنگ شدن دارد.

سعداوی اظهار کرد: به طول کشیدن آمدن بازیکن خارجی فقط به این دلیل است که می خواهیم بازیکن با کیفیت جذب کنیم و در حال حاضر با یکی دو گزینه در حال مذاکره هستیم که در صورت توافق دو طرف آنها را جذب می کنیم.

مربی فولاد عنوان کرد: بختیار رحمانی تا نیم فصل و رسیدن به شرایط بازی با تیم خواهد بود که بعد از آن با صلاح دید فنی و در صورت بهبود کامل مصدومیتش به کار خودش در فولاد ادامه می دهد.

سعداوی درباره نبود یوسف وکیا بازیکن جوان فولاد برای چند هفته به علت همراهی تیم ملی امید ایران گفت: ما با وجود نیاز داشتن به این بازیکن ملزم به دادن وکیا به تیم ملی امید شدیم اما خوشبختانه امید خالدی شرایط بازی را به دست آورده و می توانیم در بازی آینده از آن استفاده کنیم.

مربی تیم فولاد درباره آمادگی باریکنان برای رویارویی با پیکان عنوان کرد: بازیکنان در شرایط آرمانی به سر می برند فقط ایوب والی و سروش رفیعی دچار مصدومیت جزئی شدند که با تلاش پزشکان امیدواریم به بازی پیکان برسند

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.