سادات ابراهیمی: تولید خودروی بی کیفیت جنایت در حق مردم است

عصر جنوب: عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس شواری اسلامی گفت: با تولید خودروی بی کیفیت در حق مردم کشورمان جنایت صورت می گیرد.

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در دومین همایش تجلیل از شرکت های صنعتی، خدماتی و تولیدی نمونه خوزستان اظهار کرد: مصرف مساوی با نیاز است و انسان نیازمند در تلاش است تا نیاز خود را رفع کند. انسان به تنهایی نمی تواند زندگی کند و یک موجود اجتماعی است. تمام مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دینی می تواند متاثر از مصرف باشد.
وی افزود: هر کشوری که بتواند تولیدات خود را روانه کشور کند خود به خود فرهنگ و اقتدارش نیز به کشور های دیگر صادر می شود. بحث مصرف فقط یک فعالیت صرف اقتصادی نیست و تولید کنندگان ما سفیران ایران در خارج از کشور هستند.

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: امروز دیگر جبهه و نبرد عرصه اقتصاد بوده و محور تمامی فشارهای بین المللی که به کشور وارد می شود همین عرصه اقتصاد است. اگر اقتصاد خود را رونق ببخشیم می توانیم به راحتی فرهنگ و انقلاب کشور را به سایر نقاط جهان صادر کنیم.

سادات ابراهیمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قدرت و سلطه گری برخی کشورها بر اساس همین صادرات به دست می آید. یکی از شرایط سرمایه گذاری وجود آرامش و ثبات ارز است که دولت فعلی توانست این ثبات را به کشور هدیه کند اما همچنان در این خصوص یک سری مشکلات داریم که بخشی از آن مربوط به سو مدیریت است.

وی عنوان کرد: چرا باید اینقدر سرمایه گذاران را معطل کنیم تا نابود شوند. به عنوان مثال یکی از سرمایه گذاران تهرانی که جلوی بانک صنعت و معدن خودسوزی کرد. وقتی قرار است به سرمایه گذاران وام و تسهیلات ارائه دهند آنقدر سرمایه گذار را درگیر بروکراسی اداری می کنند که دیگر طرح هایش توجیه اقتصادی خود را از دست می دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس اذعان کرد: مسئولان اجرایی باید در این مشکلات و موانع تجدید نظر کنند. مردم به کیفیت و قیمت نگاه می کنند، مردم می خواهند کیفیت تولیدات داخلی از محصولات خارجی بالاتر و قیمت نیز پایین تر باشد.

سادات ابراهیمی بیان کرد: تولید کننده ها باید توجه داشته باشند مصرف کننده دنبال کیفیت بالا و قیمت پایین است. در زمینه خودرو به مردم جنایت می شود و چقدر مردم هزینه کرده و جان خود را از دست می دهند.

وی ادامه داد: از استاندار خوزستان برای طرح ماشین های پلاک اروند که باعث نجات جان افراد می شود تشکر می کنم. هرچند شاید تمامی مردم نتوانند از این طرح بهره مند شوند اما به طور قطع در آینده ای نزدیک تعداد افرادی که از مزایای طرح استفاده می کنند بیشتر می شود.

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس در پایان گفت: صدای نمایندگان مردم خوزستان در مجلس را کسی نشنید ولی این بار وقتی دیدند نمایندگان مجلس به همراه استاندار و نماینده ولی فقیه به طور هماهنگ ایستاده اند استاندار با قاطعیت توانست عدم انتقال آب غیر شرب را نهایی کند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.