انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای شهر آبادان از رسمیت افتاد

عصر جنوب: با وجود تشکیل جلسه اعضای شورای اسلامی شهر آبادان آن هم به صورت غیرعلنی، هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر انتخاب نشد.

ظهر امروز با وجود تشکیل جلسه اعضای شورای اسلامی شهر آبادان آن هم به صورت غیرعلنی و با حضور معاون فرمانداری ویژه آبادان، هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر انتخاب نشد.

گروه پنج نفر مخالفان که اکنون با کسر یکی از گروه موافقان و پیوستن آن به گروه مخالفان تعدادشان به شش نفر رسیده است امروز در حالیکه در جلسه‌ای که به منظور انتخاب هئیت رئیسه جدید برگزار شد در پایان حاضر به امضای صورت جلسه مذکور نشدند تا این انتخابات از حیض انتفاع بیفتد و هیئت رئیسه جدید معرفی نشود.

برابر قانون هر جلسه با حضور حداقل ۹ نفر از اعضا رسمیت می‌یابد و هفت نفر نیز باید در این انتخابات رای دهند که با توجه به خروج هفت عضو مخالف و عدم موافقت آنان برای امضای صورت جلسه مذکور این جلسه از رسمیت افتاد.

پیش‌تر نیز این گروه مخالف در جلساتی مشابه با امضا نکردن صورت جلسه سعی در خروج جلسه از انتفاع کردند که این موضوع از آن جهت که این افراد خود را نمایندگان منتخب مردم معرفی می‌کنند اما در جلسات حضور قوی و قانونمندی ندارند و از سر مخالفت با دیگر اعضا جلسه را ترک و صورت جلسه را امضا نمی‌کنند، مصلحت شهر و مردم را در نظر نگرفته‌اند.

به نظر می‌رسد که مخالفت این گروه که از بدو تشکیل چهارمین دوره شورای اسلامی شهر آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد نه تنها هیچ نتیجه‌ای را برای شهر و شهروندان به همراه نداشته بلکه به گسترش مخالفت‌های درونی اعضا با یکدیگر نیز دامن زده است.

ضرور‌ی ا‌ست تا اعضای شورای اسلامی شهر آبادان که خود را منتخب رای شهروندان می‌نامند به دور از هرگونه جناح‌بندی به فکر راهکارهای قابل انجام برای رفع مشکلات شهری و خدماتی باشند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.