اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی برای پروژه های فرهنگی/ تبدیل شهر اهواز به کارگاه عمرانی

عصر جنوب: نایب رییس حقوقی و املاک شورای شهر اهواز از اختصاص اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی برای پروژه های فرهنگی خبر داد.

حسین حیدری شامگاه گذشته در مراسم بهره برداری از پروژه ساماندهی سیما و منظر شهری بلوار نواب صفوی و کلنگ زنی سرای محله کوی رمضان اظهار کرد:  شورای چهارم و شهردار بنا را بر این نهاده که خدمت خوبی را به مردم ارائه دهند تا موجبات رضایت همگانی فراهم شود. بودجه مصوب سال ۹۳ متفاوت از سال های گذشته بوده که خوشبختانه طبق رصدهای صورت گرفته شورا تاکنون تحقق پیدا کرده است.
وی افزود: بودجه سال جاری یک هزار میلیارد تومان است و ۷۰ درصد از آن برای پروژه های عمرانی تخصیص داده شده و شهر اهواز با همت شهرداری اهواز به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

نایب رئیس حقوقی و املاک شورای شهر اهواز تصریح کرد: در بودجه عمرانی شهرداری اهواز بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار فرهنگی برای ساخت مجموعه های ورزشی، فرهنگ سرا و دیگر پروژه های فرهنگی پیش بینی شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: مردم اهواز مستحق یک زندگی، رفاه و آسایش عمومی بهتر از این هستند. هدف شورای شهر جز رفاه مردم به دور از هر مسئله سیاسی نیست.

وی عنوان کرد: اعضای شورای شهر همگی به اتفاق از شهردار حمایت کرده و در هدف خدمت و ایجاد تغییر و تحول در اهواز به طور هماهنگ عمل می کنیم.

نایب رییس حقوقی و املاک شورای شهر اهواز اذعان کرد: اختلاف نظر در هر عرصه ای وجود دارد اما شورا با وجود اختلاف نظرها هماهنگ با هم در راستای ارائه خدمت به مردم فعالیت کرده و مشارکت مردم را در هر کاری شرط اصلی می داند.

حیدری در پایان گفت: مردم باید در قبال مدیریت شهری تکالیفی چون پرداخت به موقع عوارض، حفظ اموال عمومی و رعایت فرهنگ شهروندی را به خوبی انجام دهند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.