کلنگ زنی و بهره برداری دو پروژه شهرداری منطقه هفت اهواز انجام شد

عصر جنوب: مراسم کلنگ زنی و بهره برداری از دو پروژه شهرداری منطقه هفت اهواز با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال برگزار شد.

 

 سید خلف موسوی شهردار اهواز شامگاه گذشته در مراسم بهره برداری از پروژه ساماندهی سیما و منظر شهری بلوار نواب صفوی و کلنگ زنی سرای محله کوی رمضان اظهار کرد: تعریف مردم از مسئولان بستگی به نوع فعالیت و همبستگی با هم دارد. در طول دوره های تاریخ اثری از کسانی که به مردم خدمت نکردند در ذهن مردم باقی نمانده است.

وی افزود: پروژه ساماندهی سیما و منظر شهری بلوار نواب صفوی شامل اجرای فلاور باکس و فضای سبز عمودی به مساحت ۶ هزار متر مربع، احداث پیاده رو به طول یک هزار متر و مساحت چهار هزار متر مربع، احداث شبکه فاضلاب به طول یک کیلومتر و نصب پایه های روشنایی است.

شهردار اهواز تصریح کرد: مساحت پروژه سرای محله کوی رمضان شامل یک هزار و ۹۱۰ متر مربع است. این سرا دارای سه طبقه بوده که اسکلت ساخت آن نیز بتنی است.

موسوی خاطرنشان کرد: مردم اهواز حق زیادی بر گردن ما دارند. بیشترین حضور و حمایت در صحنه های انقلاب اسلامی ایران متعلق به مردم حاشیه نشین است البته دیگر در شورای شهر اهواز منطقه حاشیه نشین نداریم و همه محله ها برای ما در متن قرار دارند.

وی عنوان کرد: شعور و تقدیر مردم همیشه برای کسانی است که فعالیت کرده و کار مثبتی برای آنها انجام داده اند و این گونه افراد و یا مسئولان فعال و کوشا در ذهن مردم باقی می مانند.

شهردار اهواز گفت: در شهرداری مبنای کار ارائه خدمات مطلوب، شایسته و درخور شان مردم است که البته تحقق آن نیاز به حضور فعال و مشارکت شهروندان نیز دارد.

موسوی یادآور شد: علاوه بر بهره برداری و کلنگ زنی دو پروژه فعلی، پروژه های دیگری را نیز برای محرومیت زدایی از محله کوی رمضان و سایر محله های شهرداری منطقه هفت داریم.

وی تاکید کرد: از جمله پروژه هایی که برای این منطقه پیش بینی شده و برخی نیز در حال اجراست می توان به احداث زیرگذر خلیج فارس که در حال طی کردن مراحل نهایی اش هستیم، ساماندهی بلوار نواب، احداث زمین ورزشی جنب مسجد انقلاب مهدی، بهسازی و آسفالت محله کوی الصافی و بهسازی و آسفالت لین سه حصیر آباد اشاره کرد.

شهردار اهواز در پایان گفت: احداث کانال و شبکه جمع آوری آب های سطحی کوی رمضان (با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد)، احداث پارک محله ای یک هکتاری کوی رمضان، اتصال کوی رمضان از طریق مسیر اتوبان شهید هاشمی به پل ولایت، احداث مسیر ادامه ۶۸ متری رمضان به بلوار فنی و حرفه ای و احداث پارک های محله ای در سلطان منش و سپیدار از دیگر پروژه های پیش بینی شده برای محله های شهرداری منطقه هفت اهواز است.

به گزارش خبرنگار مهر، اعتبار بهره برداری از پروژه ساماندهی سیما و منظر شهری بلوار نواب صفوی ۱۲ میلیارد ریال و اعتبار کلنگ زنی سرای محله کوی رمضان نیز ۲۵ میلیارد ریال است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.