«نفت آبادان» حریفان خود را تا پایان نیم فصل شناخت

عصر جنوب: تیم نفت آبادان در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان، باید در آبادان به مصاف تیم اتکای گلستان برود.

برنامه نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان از سوی سازمان لیگ اعلام شد و طی آن نفت آبادان در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های صنعت نفت آبادان، شهرداری بندرعباس، راهیان کرمانشاه، داماش گیلان، مس رفسنجان، گل گهر، پاس همدان، فولاد یزد، شهرداری تبریز، پارسه، سیاه جامگان و صنایع اتکا گلستان هم‌گروه است.

بر همین اساس طلایی پوشان آبادانی در نخستین دیدار خود ۱۲ مهرماه سال جاری در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم اتکای گلستان خواهند رفت.

نفتی‌ها دومین دیدار خود را در مشهد و در مقابل سیاه جامگان برگزار کرده و سپس در هفته سوم در آبادان میزبان تیم پارسه تهران خواهند بود.

همچنین زردپوشان آبادانی در هفته چهارم در به تبریز سفر کرده و در مقابل شهرداری قرار می‌گیرد و در هفته پنجم، میزبان فولاد یزد در آبادان خواهند بود.

آبادانی‌ها در ششمین هفته در همدان میهمان پاس بوده و در هفته هفتم در آبادان از گل گهر سیرجان میزبانی خواهند کرد.

رفسنجان مقصد بعدی نفتی‌ها در هفته هشتم بوده و در پس از آن آبادانی‌ها در ورزشگاه تختی از تیم داماش گیلان میزبانی خواهند کرد.

زردپوشان صنعت نفت در هفته دهم به کرمانشاه می‌روند و پس از دیدار با راهیان این شهر، به آبادان باز خواهند گشت تا آخرین دیدار خود را در برابر شهرداری بندر عباس برگزار کنند.

تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، مس کرمان، استقلال اهواز، فولاد نوین اهواز، گیتی پسند، شهرداری اردبیل، یزد لوله، ایران جوان بوشهر، نیروی زمینی، نساجی مازندران، نفت و گاز گچساران در گروه الف مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور، جام آزادگان قرار گرفتند.

و در گروه دوم نیز تیم‌های صنعت نفت آبادان، شهرداری بندرعباس، راهیان کرمانشاه، داماش گیلان، مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، پاس همدان، فولاد یزد، شهرداری تبریز، پارسه، سیاه جامگان و صنایع اتکا گلستان قرار دارند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.