مسئولان آبادانی از بیان اقداماتی که برای مردم قابل لمس نیست پرهیز کنند

عصر جنوب: فرماندار ویژه آبادان گفت:‌ مسئولان آبادانی از بیان اقداماتی که چندان نمود عینی و قابل لمس برای مردم ندارد اجتناب کنند.

عزیزالله شهبازی اظهار داشت:‌ بیان برخی مطالب نه تنها دردی از مردم دوا نمی‌کند بلکه سبب دلخوری و آزردگی خاطر آنان نیز می‌شود.

وی از بیان کارهایی که چندان نمود عینی و قابل لمس برای مردم ندارد به عنوان برخی از این موارد نام برد و افزود:‌ دادن امیدهای واهی به مردم دردی از مردم شهر دوا نمی‌کند.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد:‌ مردم خود بهترین شاهد و داور برای قضاوت از عملکرد خادمان خود هستند و نیازی به بیان مسائل غیرملموس به آنها وجود ندارد.

شهبازی یادآور شد:‌ در دولت تدبیر و امید برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه بهبود وضعیت معیشتی، ‌اقتصادی و زندگی مردم صورت گرفته که در زمان و محل خود توسط استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان و فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان‌ها به مرحله اجرا گذاشته می‌شوند.

این مسئول گفت:‌ همچنین به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادمانی در میان شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان آبادانی برنامه‌ جامعی در بخش‌های مختلف به ویژه ورزش طراحی شده است.

وی با بیان اینکه آبادان در بسیاری از عرصه‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی و به خصوص ورزش سرآمد بوده و هست، عنوان کرد: ما به عنوان مسئولان شهری وظیفه داریم تا امکانات لازم را برای مردم و به ویژه قشر جوان مهیا کنیم.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه ‌انجام این کار زمان نباز است متذکر شد:‌ از مردم آبادان می‌خواهیم که با صبر و تحمل و حمایت و همراهی با نماینده دولت در شهرستان، در در راه رسیدن به اهداف عالی یاری‌مان باشند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.