ایجاد بازار مرکزی، شهرک سلامت و بازار مبل در اهواز

عصر جنوب: شهردار اهواز از ایجاد و راه‌اندازی بازار مرکزی، شهرک سلامت و بازار مبل با اعتبار ۲۰۷ میلیارد تومان خبر داد و گفت: به زودی این لایحه تقدیم شورای اسلامی شهر می‌شود.

سید خلف موسوی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی هم زمان ۳۰ پروژه عمرانی و آغاز به کار احداث سرای محله جمهوری، اظهار داشت: در سال جاری مقام معظم رهبری شعار سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را انتخاب کرد که قطعا تحقق این شعار با تلاش مضاعف مردم و مسئولان میسر است.

وی با بیان اینکه در این شعار، خطاب مقام معظم رهبری مردم و مدیران در همه سطوح هستند افزود: با تلاشی که دولت یازدهم از ابتدای آغاز کار داشته، در بخش اقتصاد اقدامات ارزنده‌ای انجام شد.

موسوی گفت: مهم‌ترین اقدامات دولت یازدهم، کنترل نرخ تورم و ایجاد آرامش سیاسی و اقتصادی بوده که این موضوعات زیربنای فعالیت جهادی است.

شهردار اهواز با تاکید بر اینکه اگر در کشور سواد سیاسی و اقتصادی وجود نداشته باشد، این بی‌سوادی همه کار‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد یادآور شد: کنترل تورم کمک کرد تا فعالیت اقتصادی شتاب بیشتری بگیرند که این شتاب بر فعالیت‌های شهرداری بسیار تاثیرگذار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر فضای اقتصادی پویا و پرنشاط داشته باشیم، شهرداری نیز که درآمد هزینه است، به اهداف خود می‌رسد.

وی بیان داشت: این کار به همت دولت و استاندار خوزستان در همه سطوح در حال انجام است و شهرداری نیز وظایفش را به خوبی انجام می‌دهد.

موسوی ادامه داد: درآمدهای شهرداری تاکنون مناسب بوده و توافقات خوبی نیز با سرمایه‌گذاران منعقد شده که تنها یکی از قرارداد‌ها ۲۰۷ میلیارد تومان بوده است.

موسوی گفت: این قرارداد در قالب ایجاد بازار مرکزی اهواز، شهرک سلامت و بازار مبل است که به زودی لایحه آن تقدیم شورای اسلامی شهر می‌شود.

شهردار اهواز عنوان کرد: زیربناهای اقتصادی، این موقعیت را فراهم کرده و مدیران ما باید مدیریت جهادی را در عمل اجرا کنند.

وی افزود: از نقدهای سازنده شهروندان نیز استقبال می‌شود به شرطی که این نقد‌ها در راستای اصلاح امور و نه در مسیر تخریب و ایجاد حاشیه برای شورای شهر و شهرداری باشد.

پروژه احداث سرای محله جمهوری اسلامی در زمینی به مساحت بیش از یک هزار متر مربع و با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با مدت اجرای یک ساله کلنگ‌زنی شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.