آیت‌الله حیدری: بهترین هدیه به بانوان تفکیک جنسیتی است

عصر جنوب: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اجرای طرح تفکیک جنسیتی نیازمند همت مسئولان است.

آیت‌الله محسن حیدری در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پارک بانوان و باغ موزه ایران زمین در اهواز ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در پروژه‌های نو، ابتکاری، جالب و مهم وجود دارد که به همت شهردار اهواز و حمایت و پشتیبانی مجدانه شورای بلند نظر، کارکن و متعهد کلان شهر اهواز در حال اجرا هستند.

وی در خصوص باغ موزه ایران زمین تصریح کرد: این باغ موزه حرکت جالب و فاخری می‌تواند باشد و پارک بانوان نیز خیلی اهمیت دارد و در کنار پارک نیز موزه دفاع مقدس کلنگ‌زنی خواهد شد.

* مکانی برای گسترش گردشگری

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: باغ موزه ایران زمین برای ایران شناسی، خوزستان شناسی و جذب گردشگر و گردشگری بسیار مؤثر است.

حیدری خاطر نشان کرد: این مکان جای خوبی برای تفریح و گسترش گردشگری برای اهوازی‌ها می‌تواند باشد.

وی با اشاره به احداث پارک بانوان گفت: احداث این پارک اقدام بسیار به جایی است و بحث تفکیک جنسیتی که بعضی‌ها مطرح می‌کنند همان تکریم بانوان است نه اینکه کوچک شماردن آنان.

امام جمعه موقت اهواز خاطر نشان کرد: بانوان ما انسان‌های فاخر، آزاده و متدین هستند که اجرای طرح‌های تفکیک جنسیتی می‌خواهیم با نشاط و با حدود شرعی و الهی برای این که از نعمت‌های فراوان استفاده کنند، منیت داشته و زندگی کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با ایجاد مجموعه ورزشی مخصوص بانوان و همچنین پارک، آنها می‌توانند بدون هیچ مزاحمتی در هوای آزاد ورزش کنند.

حیدری اضافه کرد: بهترین هدیه به دختران و بانوان همین مطلب است؛ بحث تفکیک محل کار خانم‌ها از آقایان از شهرداری تهران آغاز و در حال مطرح شدن است و چیز تازه‌ای نیست.

وی ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی چندین سال پیش این بحث را تصویب کرده و جنبه کاملا قانونی و شرعی دارد اما متاسفانه بعضی از مسئولان آن همتی که باید از خودشان نشان دهند را ندادند و در این زمینه کم آوردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تفکیک جنسیتی، تکریم بانوان است و باید بانوان در جایی که ضرورت است در کنار آقایان کار کنند در غیر این صورت ضرورتی ندارد.

امام جمعه موقت اهواز متذکر شد: در دانشگاه‌های پیشرفته آمریکا نیز تفکیک جنسیتی شده که به همین دلیل پیشرفت علمی خوبی رسیده‌اند اما در دانشگاه‌هایی که مختلط بوده بستر پیشرفت علمی افت کرده است.

حیدری در پایان اذعان داشت: امید می‌رود از عقب ماندگی پروژه‌ها در اهواز کاسته شود و مردم بتوانند هر چه بیشتر از نعمت‌های الهی بهره‌مند شوند.


مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.