تیم فوتسال بانوان هندیجان تشکیل شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال هندیجان از تشکیل تیم فوتسال بانوان این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، نادیا شهبازی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کمک و مساعدت مسئولان و نگرش مناسبی که در ورزش بانوان سراغ داریم، سعی خواهیم کرد از این پس شاهد حضور تیم فوتسال بانوان شهرستان هندیجان در رقابت‌ها باشیم.

وی با اشاره به استقبال بانوان هندیجانی عنوان کرد: تمرینات خود را تازه آغاز کرده‌ایم و درحال فعالیت و اطلاع‌رسانی هستیم که نیاز به تبلیغات و حمایت بیشتری از سوی مسولان مرتبط داریم.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال هندیجان تصریح کرد: در مجموع باید فضا را به گونه‌ای فراهم کنیم تا به آنچه که هدفمان است برسیم، اگر فضا در هر عرصه‌ای فراهم شود بدون شک به ایده‌آل‌های خود خواهیم رسید.

شهبازی با بیان اینکه در حال تلاش هستیم تا استعدادهای بانوان هندیجانی را شناسایی کنیم، افزود: بانوان فوتبالیست هندیجانی دارای استعدادهای بالایی هستند و قصد داریم در ابتدای امر محدودیتی درخصوص رده‌های سنی نداشته باشیم و همه رده‌ها را آموزش بدهیم.

وی ادامه داد: به آینده این رشته ورزشی در شهرستان خوش‌بین هستم و معتقدم باید به جوانان مستعد بها داد تا زمینه‌ای برای کشف استعدادهای نهفته و ناشناخته شهرستان فراهم شود.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال هندیجان همچنین عنوان کرد: از مسئولان شهرستان و اداره ورزش و جوانان انتظار می‌رود در اجرای برنامه‌های ورزشی همگام و پشتیبان بانوان ورزشکار این شهر باشند.

شهبازی در پایان، ضمن تشکر از هیئت فوتبال هندیجان متذکر شد: به آینده فوتسال بانوان شهرستان امیدوار هستم و در این راه از هیچ حمایتی برای رشد و موفقیت بانوان دریغ نخواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.