تذکر کتبی نمایندگان به حسن روحانی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی از سوی هیات رئیسه قرائت شد.

بر این اساس غلامرضا مصباحی مقدم، محمد اسماعیل کوثری و مرتضی آقاتهرانی نمایندگان مردم تهران و سید علی طاهری نماینده مردم گرگان، ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان، سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری و مجید جلیل سرقلعه نماینده مردم لردگان در تذکر کتبی مشترک به حسن روحانی رئیس‌جمهور، خواستار تسریع در ابلاغ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به دستگاه‌های اجرایی شدند.

همچنین مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور، خواستار توضیح درباره علت افزایش ۵۰ درصدی هزینه درمان بیماران بی‌بضاعت با وجود افزایش سهم بخش درمان از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها شد؛ وی همچنین در تذکری به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بر ضرورت تسریع در ساماندهی وضعیت معتادان در سطح شهر تهران به ویژه در مناطق جنوبی پایتخت تاکید کرد.

به گزارش مهر؛ منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل نیز در تذکر کتبی به علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، خواستار تسریعه در رسیدگی به مشکلات فرهنگیان شد.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان نیز در تذکر کتبی به علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواستار جلوگیری از افزایش فرارهای مالیاتی در سطح کشور شد.

در ادامه نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه نیز در تذکر به رئیس‌جمهور بر جلوگیری از مراسم‌های افطاری در ماه رمضان و هزینه کردن از بیت‌المال در این زمینه تاکید کرد؛ امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین نیز در تذکری به روحانی خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از نارضایتی‌های عمومی بابت گرانی‌های اخیر  شد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات نیز در تذکر کتبی به علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم جلوگیری از فعالیت‌های انتخاباتی معاونان وزیر و پرداختن به مسائل اصلی حوزه فرهنگ تاکید کرد.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد و علیرضا منظری توکلی نماینده مردم بافت نیز در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور، خواستار توضیح علت تعلل در پرداخت حقوق و مطالبات ۸۸ هزار بازنشسته صنعت فولاد کشور شدند.

حمید رسایی نماینده مردم تهران نیز در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور، نسبت به بزرگنمایی تحریم‌ها در صحبت‌های اخیر وی در همایش محیط‌زیست که باعث تشدید تحریم‌ها از سوی غربی‌ها خواهد شد، تذکر داد.

در نهایت سید باقر حسینی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در تذکر کتبی به وزیر کشور، خواستار رسیدگی به اثرات نامطلوب تصمیمات کارگروه تقسیم آب در استان سیستان و بلوچستان شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.