کوچک زاده: ظریف بی‌ادبی کرد،جوابش را دادم!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس گفت که صحبت هایش با محمد جواد ظریف « آرام و البته چالشی » بوده و افزود: اصولا فضای گفت و گو ، بلند صحبت کردن بود، نه دعوایی بود و نه کسی به کسی فحش داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس روز یکشنبه با اشاره به اتفاقات امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی و درج خبری از این اتفاقات در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: من هنوز سایت شما را ندیده ام ولی اس .ام. س هایی که برایم می رسد را می بینیم دروغی که برخی نوشتند و خبرگزاری ایرنا هم که توقع نداریم آن را می نویسد ؛ این که ما بر سر ظریف فریاد زدیم ؛ نه مقدمه و نه موخره ای دارد.

وی افزود: گفت و گوی امروز من با اقای ظریف آرام البته چالشی بود و محتوای آن این بود که گفتم شما با این رویه تان به حرف اقا توجه نمی کنید و موجب خدشه در وحدت جامعه می شوید و خودتان فرمودید که داعش در منطقه چه می کند و کشورهای منطقه خیلی با ما بد هستند و در این شرایط به وحدت احتیاج داریم و جز مسیر آقا نمی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این هنگام آقای ظریف داد کشید که به من می گویند خائن . شما چرا این را نمی نویسید که اول ایشان داد کشید ؟ چرا می نویسید کوچک زاده فریاد زد؟ این درست نیست .

وی اضافه کرد: بله بعد از این اصولا فضای گفت و گو بلند صحبت کردن بود نه دعوایی بود و نه کسی به کسی فحش داد ایشان بی جهت صدا را برد بالا و بی ادبی کرد و جوابش را هم گرفت و رفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شما هر طور صلاح می دانید عمل کنید نظر مثبتی که ما داریم عوض می شود البته این تهدید نیست و اگر فرصت کنم در اینستاگرام هم می نویسم

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.