مجری شبکه خبر: برای تحصیل به آمریکا رفته ام

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پارسینه نوشت، هادی زنوزی اصل از مجریان سابق شبکه خبر صداوسیما و رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دولت سابق؛ پس از مدت‌ها غیبت در رسانه‌های داخلی و شایعاتی که درباره او به گوش می‌رسید، سرانجام صبح چهارشنبه بیستم می ۲۰۱۵ در یک رادیوی فارسی زبان در ایالت کالیفرنیا در آمریکا روی آنتن رفت.هادی زنوزی در هفته‌های گذشته چند بخش خبری کوتاه برای برنامه‌ای با نام اتاق خبر در یک رادیوی فارسی زبان ایالت کالیفرنیا در آمریکا اجرا کرده بود اما از صبح چهارشنبه بیستم ماه می ۲۰۱۵ میلادی اجرای بخش خبر بامدادی این موسسه رادیویی را موقتا به عهده گرفته‌است.زنوزی اصل که از اولین مجریان شبکه خبر بود، چندی پیش با انتشار تصویر طنز‌آمیزی در رسانه‌های اجتماعی، «شبکه خبر» تلویزیون دولتی ایران را «شبکه بی‌خبر» خوانده بود که صدای مردم مظلوم اروپا و آمریکاست!

** خبر فوق به نقل از پارسینه در پایگاه خبری عصر جنوب نشر شده بود.

توضیح زنوزی در گفتگو با پایگاه خبری عصر جنوب:
 
پیرو درج خبری تحت عنوان ” اقامت مجری شبکه خبر در آمریکا ” لازم می دانم توضیحاتی را به اطلاع خوانندگان محترم آن پایگاه خبری برسانم:
 
۱- بر خلاف ادعای نگارنده هیچ گونه شایعه ای درباره اینجانب به گوش نرسیده و بنده در ۳ سال اخیر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان کارمند دولت مشغول به کار بودم و تمامی سفرهای خود رانیز به اطلاع مسئولین مربوطه رسانده ام .
 
۲- در سال ۲۰۱۱  بنده حدود ۱۰ ماه در آمریکا زندگی کردم و می توانستم به زندگی و کار در آمریکا ادامه دهم اما ترجیح دادم به ایران بازگشته و در محل کار قبلی خود خدمت کنم  لذا بر خلاف خبر منتشره ، من هیچگاه مجبور به بازگشت به ایران نشده ام .
 
۳- اینجانب در حال حاضر در حال ادامه تحصیل در رشته مدیریت کسب و کار هستم ، در سن دیه گو زندگی می کنم و حتی یک بار محل رادیو ایران را ندیده ام . ارتباط بنده با مدیریت محترم اتاق خبر رادیوی مذکور تنها از طریق تلفن بوده و از دو هفته قبل روزانه ۳ دقیقه مجموعه ای از اخبار ورزشی را تهیه ، با تجهیزات شخصی در منزل ضبط می کنم  و برای پخش از طریق ایمیل به شخص مدیر اتاق خبر ارسال می کنم .
 
۴- با توجه به مرخصی گوینده محترم اخبار بامدادی رادیو ایران در چند روز گذشته و شرایطی که برای گوینده جایگزینشان ایجاد شد از من خواسته شد در صورت امکان اخبار بامدادی را به صورت ضبطی تهیه و ارسال کنم کهبه شرط تهیه و ویرایش اخبار توسط خودم ، اجرای غیرحضوری برنامه های خبری بامدادی به مدت ۳ روز را پذیرفتم .
 
۵- در خبرهایی که در ۳ روز گذشته توسط  اینجانب تهیه و قرائت شد هیچ گونه سوگیری سیاسی خاصی وجود نداشته  و تنها اصالت خبر مد نظر بوده است . در ضمن هیچ گونه خبری فراتر از خطوط قرمز مورد اعتقاد اینجانب قرائت نشده و هیچ گاه نخواهد شد .
 
۶- جهت اطلاع خوانندگان محترم ،تخصص بنده مدیریت رویدادها ، برگزاری نمایشگاهها و دیگر امور مرتبط با روابط عمومی است و گویندگی همواره شغل دوم من محسوب می شده است . در ضمن من به طور دائم به آمریکا مهاجرت نکرده ام و در این کشور و ایران به فعالیتهای تخصصی خود ادامه خواهم داد .
 
۷- به نظر می رسدقرار دادن نام اینجانب در کنار همکاران سابق عزیزی که تفکرات دیگری دارند و مسیر دیگری را برگزیده اند، نوعی غرض ورزی و یا شاید تصور اشتباه نگارنده محترم خبر باشد ، زیرا اینجانب هیچ گاه حاضر به همکاری با رسانه های سیاسی خارج از کشور نشده ام و هیچ گاه نیز نخواهم شد .
 
 ۸- در پایان از همه عزیزانی که نسبت به اجرای بنده اظهار لطف کرده اند بسیار سپاسگزارم .
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.