استخدام در آموزش و پرورش

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدام در آموزش و پرورش برای جذب معلم ابتدایی با جنسیت مرد، هنر آموز در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش و مربیان پیش دبستانی خواهد بود.

 

محمد بطحایی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: نیروهای قراردادی در وزارت آموزش و پرورش نیز برای تبدیل وضعیت به پیمانی می توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از همه استان ها به تناسب رشته و جنسیت استخدام خواهیم داشت ، گفت: جذب نیرو در آموزش و پرورش تنها از افراد با مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر انجام خواهد شد و مبنای پذیرش ما افراد بومی در هر منطقه آموزش و پرورش است.

 

بطحایی تاکید کرد : در آزمون استخدامی شش هزار نفر به عنوان پذیرفته شدگان اولیه انتخاب می شوند و بعد از مصاحبه و گزینش پنج هزار نفر انتخاب نهایی خواهند شد.

 

وی زمان آزمون استخدامی را شهریور اعلام کرد و گفت: براساس ضوابط سازمان مدیریت و برنامه ریزی ؛ آموزش و پرورش باید ۴۵ روز مانده به آزمون استخدامی زمان قطعی برگزاری آزمون استخدامی را اعلام کند تا متقاضیان بتوانند بر اساس منابعی که اعلام می شود خود را برای آزمون آماده کنند.

 

بطحایی یادآور شد دستورالعمل آزمون استخدامی آموزش و پرورش هفته آینده برای تایید به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال خواهد شد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.