عارف: رسانه های اصلاح طلب به مسائل عمیق تر نگاه کنند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: محمدرضا عارف گفت: پرداختن به شعار همدلی و همزبانی در رسانه‌ها به نفع کشور، جامعه و به نفع ماست که همیشه شعار اصلاح طلبی داده‌ایم.

 

معاون اول دولت اصلاحات در حاشیه مراسم ختم مرحوم صادق آیینه وند در گفت وگو با خبرنگار ایگاه هطلاع رسانی و خبری جماران درباره ظرفیت مطبوعات برای ورود به فعالیت‌های انتخاباتی اظهار کرد: گنجایش مطبوعات ما برای فعالیت در حوزه انتخابات بسیار بالاست، اما از این ظرفیتی که در اختیار دارند به خوبی استفاده نمی‌کنند.

 

وی ادامه داد: مطبوعات باید فعال‌تر در این زمینه وارد عمل شوند، به خصوص در ارتباط با ضرورت مشارکت مردم در انتخابات و معرفی فرد اصلح به آنها. بسیاری از رسانه‌ها به مسائل جزئی می‌پردازند، اما انتظار از رسانه‌های جدی به ویژه رسانه‌‌های اصلاح طلب این است که به مسائل عمیق‌تر نگاه کنند.

 

عارف با تأکید بر این مسئله که توجه به شعار سال برای همه رسانه‌ها و از جمله رسانه‌های اصلاح طلب یک ضرورت است، تصریح کرد: همدلی و همزبانی یک راهبرد اساسی برای نظام ماست و خلأ آن به شدت در فضای سیاسی احساس می‌شود. بنابراین پرداختن به آن به نفع کشور، جامعه و به نفع ماست که همیشه شعار اصلاح طلبی داده‌ایم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.