ساخت ۴۲ مجموعه ورزشی در اهواز طی سال جاری

عصر جنوب: شهردار اهواز از ساخت ۴۲ مجموعه ورزشی در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

سید خلف موسوی صبح امروز در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی تیراندازی با کمان، زمین تنیس، سالن ورزشی و رونمایی از اتوبوس کتاب و اتوبوس سلامت شهرداری منطقه دو اهواز اظهار کرد: بخشی از کارهای عمرانی شهرداری در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی جزو لاینفک وظایف شهرداری است که در این راستا در هفته دولت برنامه های فراوانی داشتیم.
وی افزود: شهرداری وظیفه دارد در باب ایجاد نشاط و شادابی در شهر اقدام کند و همانطوری که در بحث عمران دارای وظیفه مهمی است در زمینه های اجتماعی و فرهنگی نیز وظایف مهمی بر عهده دارد.

شهردار اهواز تصریح کرد: در شهرهایی که معمولا کارهای زیرساختی آن تمام می شود دیگر وظایف شهرداری اجتماعی و فرهنگی می شود. امید است در آینده ای نزدیک، اهواز در زمینه کارهای زیرساختی با همت شورای شهر و تلاش شبانه روزی استاندار و علما تحول عمیق و استراتژیک را شاهد باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: استاندار پیگیری های جدی ای در زمینه پروژه های عمرانی، شهرسازی، نوسازی و سرمایه گذاری دارد. فرصت ها سریع از دست می روند و آنچه می ماند کارهای ماندگاری است که انجام می شود.

وی عنوان کرد: آینده را برای شهر اهواز خیلی درخشان می بینم. امسال قرار است در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی ۴۲ مجموعه ورزشی را در اهواز احداث کنیم که تاکنون تعداد ۱۱ مجموعه آماده افتتاح شده است.

شهردار اهواز اذعان کرد: همچنین امسال دو مجموعه ورزشی با سالن های عظیم و تجهیزات کامل را در برنامه های افتتاح داریم. یکی در ملی راه و دیگری بنا به تاکید نماینده مقام معظم رهبری در کوی علوی به نام مجموعه غدیر که در حال حاضر نیز آماده افتتاح است.

موسوی یادآور شد: پارک بانوان در مسیر گلستان نیز در دست احداث و مراحل نهایی اش در حال اتمام است که در آینده ای نزدیک شروع به کار می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار منطقه دو از اعتبار افتتاح این پروژه اظهار بی اطلاعی کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.