وزیراطلاعات: فضای کشور باید آزاد باشد/ دولت یازدهم اهل شلوغ‌بازی نیست

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  حجت الاسلام والمسلمین علوی در اجتماع بزرگ مردم فسا با اشاره به این که گاهی دشمن با زبان دین وارد می‌شود تا به اعتقادات و ارزش‌های جامعه ضربه بزند، گفت: باید همه هوشیار باشیم تا در دام دشمنان گرفتار نشویم. وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به این که دولت یازدهم اهل شعار دادن و شلوغ‌بازی نیست، گفت: این دولت آمده است که با حل مشکلات در مردم امید ایجاد کند، آن هم در شرایطی که صادرات نفت پایین آمده و اقتصاد ما زیر فشار است.

علوی گفت: در دولت یازدهم همه جریان‌های سیاسی از جمله اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در کنار هم فعالیت می‌کنند. وی با اشاره به این که وزارت اطلاعات پشتیبان مردم است و مردم باید زیر چتر رهبری و ولایت احساس امنیت و آرامش کنند، گفت: دشمنان ما باید ترس و وحشت داشته باشند. آن‌هایی که بمب به خود می‌بندند و عملیات انتحاری انجام می‌دهند، ما با آن‌ها به شدت برخورد می‌کنیم. وزیر اطلاعات افزود: فضا باید برای مردم به گونه‌ای باشد که هرکسی حرف خودش را بزند و در عین حال با هم برادر و برابر و همدل و هم زبان باشند، اما اگر هم حرفی درست نباشد باید با دلیل و منطق پاسخ آن داده شود.

علوی افزود: رهبر معظم انقلاب، رهبر همه گرایش‌ها و همه مردم است و همه باید زیر سایه رهبری از برکات آن بهره‌مند شوند. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کار را باید کارآفرینان که همان مردم هستند، ایجاد کنند و دولت هم باید کمک و برنامه‌ریزی در این رابطه داشته باشد تا برای جوانان شغل ایجاد شود و الان دولت این کار را می‌کند.

وزیر اطلاعات گفت: فضا باید آزاد باشد؛ دانشجو بتواند هر سوالی بپرسد و استادان جواب آن‌ها را بدهند و هیچ کسی نترسد و فضا باید آرام باشد و مردم و کارآفرینان، کارآفرینی کنند. علوی گفت: اگر به مردم بها و شخصیت بدهیم، مردم خودشان امنیت را برقرار می‌کنند.

وی گفت: امروز وزارت اطلاعات با کمک نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و مرزبانان، امنیت کامل کشور را برقرار کرده و این درحالی است که دور تا دور کشور آتش و خون است، اما مردم ما در امنیت و آرامش به سر می‌برند، البته افرادی هم بوده‌اند که قصد خرابکاری داشته‌اند ولی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام مانده‌اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.