قمر: با راه اندازی گمرک و اسکه تجاری، بندر بودن هویت ماهشهر می شود

عصر جنوب: منصور قمر گفت: توسعه همه جانبه شهرستان بندر ماهشهر با تکیه بر ظرفیت ها عملا درحال اجرایی شدن است.

 

به گزارش خبرنگار عصر جنوب از ماهشهر، فرماندار بندرماهشهر پیش از خطبه های نماز جمعه اساسی ترین دستآورد دولت را صداقت و خدمت بدور از غوغاسالاری دانست و اظهار داشت: توسعه همه جانبه شهرستان بندر ماهشهر با تکیه بر ظرفیت ها عملا درحال اجرایی شدن است.

 

قمر با تاکید بر اولویت دادن به مناطق محروم تصریح کرد: برای جدیت در افزایش خدمت به اهالی شهرک طالقانی، شهید مدنی و شهید رجایی به تفکیک کمیته های ویژه تشکیل شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی گمرک و اسکه برای امکان پهلو گیری لنج های تجاری جهت رونق بازار خرید مردم خصوصا اجناس ته لجنی به سرعت درحال انجام است تا مردم شهرستان و استان برای خرید به ماهشهر بیایند و بندر بودن هویت ماهشهر شود.

 

عالی ترین نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان بندرماهشهر در خصوص امینینت در سطح شهرستان بیان داشت :  با برنامه های تدوین شده  و همکاری نیروی بسیج با نیروی انتظامی ضریب امینت ارتقا، داده شده است .

 

منصور قمر گفت : خوشبختانه در  حوزه فرهنگی برنامه های جامعی با حضور مسئولین و صاحب نظران در این حوزه تدوین شده است

 

وی در ادامه افزود :   استعدادهای زیادی در حوزه ورزش و هنر در شهرستان وجود دارد و با شکوفای این استعدادها میتوان هنر بومی را رونق داد

 

فرماندار بندر ماهشهر اذعان داشت : با پیوند مدیران اجرایی و مردم شهرستان و همت مسئولین استانی شاهد شنیدن صدای ماهشهر از رادیو به نقاط کشور خواهیم شد

 

قمر عنوان داشت : با ارتباط مستقیم با مردم و با سرکشی های از مناطق شهرستان به همراه مسئولین و برگزاری  جلسات ملاقات عمومی  مشکلات شهروندان را رفع نموده، و خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته در خصوص زیبا سازی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان شهرستانی شهرداری و اعضای شورای شهر به حوزه فعال وارد عمل شده اند و  میتوان با کمک و هم فکری و همدلی   مدیران با مردم ، پیشرفت  شهرستان را شاهد خواهیم بود .

 

منصور قمر عنوان داشت : برای عملیاتی نمودن طرح های تولیدی و اشتغال زایی تعاونی های تشکیل شده است و با راه اندازی شدن این تعاونی ها تولیدی دیگر شاهد خروج  سرمایه از شهرستان نخواهیم بود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.