فرماندار: تشکیل تعاونی‌ طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در ماهشهر

عصر جنوب: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: برای عملیاتی کردن طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی تعاونی‌های تشکیل شده و با راه‌اندازی این تعاونی‌های تولیدی دیگر شاهد خروج سرمایه از شهرستان نخواهیم بود.

 

منصور قمر  اساسی‌ترین دستاورد دولت را صداقت و خدمت به دور از غوغاسالاری دانست و اظهار کرد: آرامش روانی که امروز در جامعه حکم‌فرما شده نتیجه تلاش دولت تدبیر و امید است.

 

وی به اقدامات انجام شده در شهرستان بندر ماهشهر اشاره کرد و افزود: توسعه همه‌جانبه شهرستان بندر ماهشهر با تکیه بر ظرفیت‌ها عملا در حال اجرایی شدن است.

 

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با تاکید بر اولویت دادن به مناطق محروم تصریح کرد: برای جدیت در افزایش خدمت به اهالی شهرک طالقانی، شهید مدنی و شهید رجایی به تفکیک کمیته‌های ویژه تشکیل شده است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی گمرک و اسکله برای امکان پهلوگیری لنج‌های تجاری برای رونق بازار خرید مردم به ویژه اجناس ته‌لجنی به سرعت در حال انجام است تا مردم شهرستان و استان برای خرید به ماهشهر بیایند و بندر بودن هویت ماهشهر شود.

 

وی در ارتباط با امنیت در سطح شهرستان عنوان کرد: با برنامه‌های تدوین شده و همکاری نیروی بسیج با نیروی انتظامی ضریب امنیت ارتقا داده شده است.

 

فرماندار بندر ماهشهر ادامه داد: خوشبختانه در حوزه فرهنگی نیز برنامه‌های جامعی با حضور مسئولان و صاحب‌نظران در این حوزه تدوین شده است.

 

قمر در ادامه به ظرفیت‌های موجود در بخش ورزش این شهرستان اشاره کرد و گفت: استعدادهای زیادی در حوزه ورزش و هنر در شهرستان وجود دارد و با شکوفایی این استعدادها می‌توان هنر بومی را رونق داد.

 

وی از راه‌اندازی رادیوی اختصاصی شهرستان بندر ماهشهر خبر داد و ادامه داد: با پیوند مدیران اجرایی و مردم شهرستان و همت مسئولان استانی شاهد شنیدن صدای ماهشهر از رادیو به نقاط کشور خواهیم بود.

 

قمر همچنین گفت: با ارتباط مستقیم با مردم و با سرکشی‌های مداوم از مناطق شهرستان به همراه مسئولان و برگزاری جلسات ملاقات عمومی مشکلات شهروندان را رفع کرده و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در ارتباط با زیباسازی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان شهرستانی شهرداری و اعضای شورای شهر به حوزه فعال وارد عمل شده‌اند و با کمک و هم‌فکری و همدلی مدیران با مردم، پیشرفت شهرستان را شاهد خواهیم بود.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر در پایان خاطر نشان کرد: برای عملیاتی کردن طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی تعاونی‌هایی تشکیل شده و با راه‌اندازی این تعاونی‌های تولیدی دیگر شاهد خروج سرمایه از شهرستان نخواهیم بود.

 

 

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.