با حضور مردم و مسئولین؛ پیکر ۳ شهید نیروی انتظامی در شهرستان حمیدیه تشییع شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: آیین تشییع پیکر سه شهید نیروی انتظامی که بر اثر حمله عوامل ناشناس در پارک گمبوعه شهرستان حمیدیه به شهادت رسیده بودند، با حضور جمعی از مسئولان استانی در این شهرستان برگزار شد.

صبح امروز آیین تشییع پیکر سه شهید نیروی انتظامی که بر اثر حمله عوامل ناشناس در پارک گمبوعه شهرستان حمیدیه به شهادت رسیده بودند، با حضور جمعی از مسئولان استانی در میدان مرکزی این شهرستان برگزار شد.

مراسم تسییع این شهیدان با حضور آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام‌جمعه اهواز، آیت‌الله عباس کعبی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، حجت‌الاسلام سعید لفته‌پور امام جمعه حمیدیه و جمعی از مقام‌های انتظامی و مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

ساعت ۳ بامداد پنجشنبه ۱۳ فروردین ماه سجاد رشیدی، احمد جلیلی و عماد منصوری سه مامور نیروی انتظامی استان خوزستان در یکی از ایستگاه‌های موقت نوروزی مستقر در پارک گمبوعه شهرستان حمیدیه مورد حمله عوامل ناشناس قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

حضور گسترده عشایر عرب از حمیدیه و سایر نقاط استان در این مراسم مشهود بود، همچنین گروه‌های فعال سیاسی و اجتماعی خوزستان در روزهای گذشته با صدور بیانیه‌هایی این اقدام را محکوم کردند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.