آیت‌الله حیدری: جناح بندی‌ها کنار گذاشته شود/ اصلاح طلب و اصولگرا ملاک نیست

عصر جنوب: امام جمعه موقت اهواز گفت: مطرح کردن اصلاح طلب و اصولگرا در نظام جمهوری اسلامی نباید این‌چنین که امروز وجود دارد، ملاک باشد زیرا این امر به صلاح کشور نیست.

آیت‌الله محسن حیدری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در جمع نمازگزاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با دولت یازدهم تذکر دادند فتنه ۸۸ نباید کم گرفته شود و در واقع از این فتنه نابود نمی‌شود نظام را از به نابودی می‌کشاند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری به دولت توصیه فرمودند ممکن است اعضای دولت علاقه به بعضی جناح‌های سیاسی داشته‌اند و این عیبی ندارد اما نباید اسیر جناح بندی‌ها شوند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: این فتنه اگر توسط مردم و مقام معظم رهبری کنترل نمی‌شد، زمینه را برای سلطه استکبار فراهم می‌کرد و این امر برابر با نابودی نظام بود.

حیدری خاطرنشان کرد: بنابراین کسانی که دستشان به فتنه ۸۸ آلوده شده نباید به اداره‌ها نفوذ کنند زیرا باید همیشه مراقب جلوگیری از بروز چنین فتنه‌هایی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نباید ملاک مسئولیت دادن بودن در فلان جناح باشد که این متاسفانه امروز وجود دارد و اصلا در خور شان نظام جمهور اسلامی نیست.

وی عنوان کرد: اینکه فلان مدیر اصلاح طلب نیست و اصولگرا است و چنین مواردی نباید ملاک مسئولیت دادن‌ها باشد.

حیدری با تاکید بر اینکه این چه منطقی است که برخی در پیش گرفته‌اند و جناح‌ها را وسیله قرار داده‌اند گفت: مگر اصولگرا از این ملت نیست یا نظام نیست و این افراد برای نظام زحمت نکشیده‌اند؟

امام جمعه موقت اهواز افزود: صرف اینکه اصولگرایان در دولت قبل مسئولیت داشته است باید برکنار شوند؟ مگر این افراد گناهی مرتکب شده‌اند یا با رژیم پهلوی همکاری کرده است؟

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اعتدال هم حد و حدودی دارد تصریح کرد: نباید به اسم اعتدال نیروهای مخلص و زبده را بایکوت کرد زیرا این زحمات دولت زیر سوال می‌رود.

وی در پایان با گرامیداشت هفته دولت عنوان کرد: زحمات دولت یازدهم در این مدت بسیار خوب است، اما واقع گرایانه این است که نقاط منفی هم بیان شود که در این راستا بحث رکود اقتصادی با وجود تلاش دولت در این راستا جدی است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.