امام جمعه موقت سردشت زیدون: مسئولان نباید در برابر انتقاد، انتقام‌گیری کنند

عصر جنوب: امام جمعه موقت سردشت زیدون با تاکید بر الگوگیری مسئولان از شهیدان دولت رجایی و باهنر گفت: مسئولان نباید در برابر انتقاد، انتقام‌گیری کنند.

حجت‌الاسلام سید مصطفی پورشفیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون گفت: یکی از ویژگی‌های شهید رجایی سعه‌صدر بود که امروز نیاز ضروری برای مسئولان ماست.

وی با بیان اینکه این ویژگی را باید کارمندان اداره‌ها و کسانی که مسئولیت در دست دارند به‌عنوان سر لوحه خود مدنظر قرار دهند، ادامه داد: مسئولان نباید در برابر انتقاد، انتقام‌گیری کنند.

امام جمعه موقت سردشت زیدون یادآور شد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید رجایی مردمی بودن و ساده‌زیستی آن بزرگوار بود که در بین مردم روحیه انقلابی ایجاد می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید ثروت‌اندوزی کنند، تصریح کرد: این رفتار با قانون و اسلام تناقض دارد و هیچ یک از این رفتارها در شهید رجایی وجود نداشت.

امام جمعه موقت سردشت زیدون متذکر شد: این پست‌ها و مقام‌ها باید زمینه و راه هدایت و درست برای مسئولان را فراهم کند نه راه گمراهی باشد.

پورشفیعی با توجه به اقدام استکبار در حمایت از تروریسم خاطرنشان کرد: امروز تروریسم به یک واژه و شعار تبدیل شده و در میدان عمل هیچ مبارزه‌ای در برابر تروریسم وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروز ترورسیم در دست ابرقدرت‌هایی است که در سوریه و عراق و افغانستان به دنبال ایجاد اختلاف و کشتار و بر هم زدن امنیت داخلی این کشورها هستند.

امام جمعه موقت سردشت زیدون در پایان عنوان کرد: هر کجا فساد و فتنه باشد، ترورسیم هم هست چراکه حرکت ترورسیم، نظم و امنیت را از کشور‌های اسلامی گرفته و فروش سلاح را رونق می‌دهد.


مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.