نماینده مردم آبادان: آبادان شایسته ارائه خدمات بیشتر است

عصر جنوب: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهری همچون آبادان شایستگی ارائه خدمات بیشتر را دارد.

 

سیدحسین دهدشتی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهری آبادان در هفته دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌هایی در سطح شهر آبادان بودیم که با آغاز بهره‌برداری از آنها مردم از این خدمات بهره کافی خواهند برد.

وی افزود: از این‌ رو از تمام کسانی که سخت کوشیدند تا بتوانند خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان فهیم و صبور آبادان ارائه کنند قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان باید آن‌گونه که شایسته مردم است بکوشند و از هیچ تلاشی در زمینه بهبود و ارتقای وضعیت زندگی آنها دریغ نکنند.

دهدشتی عنوان کرد: یکی از منابع ارزشمند کشور منابع انسانی آن است که باید در زمینه شناسایی و آموزش افراد دقت نظر بیشتر انجام شود.

وی با اشاره به شکل‌گیری دانشگاه بین‌المللی اروند یادآور شد: سنگ‌بنای این دانشگاه به همت بچه‌های آبادان و با هدف آموزش و تربیت نیروهای انسانی بنا نهاده شد.

این نماینده گفت: نگاه به مقوله دانشگاه بین‌المللی اروند آن بود که این واحد سنگ‌بنایی برای ایجاد دانشگاه پزشکی شود که بالاخره نیز توانستیم مجوز راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی آبادان را دریافت کنیم.

دهدشتی با اشاره به دریافت مجوز رسمی برای جذب ۳۰ دانشجوی رشته پزشکی در آبادان افزود: این دانشجویان از مهرماه امسال در آبادان مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با هدایت و ارائه آموزش‌های لازم بتوانیم ضمن آموزش این دانشجویان موضوع کمبود نیروی پزشک عمومی و متخصص را مرتفع کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.