احداث بزرگترین پارک آبی منطقه جنوب کشور در بندرماهشهر

عصر جنوب: بزرگترین پارک آبی منطقه جنوب کشور در بندر ماهشهر کلنگ زنی شد.

به گزارش خبر نگار عصر جنوب از ماهشهر، به مناسبت هفته دولت بزرگترین پارک آبی جنوب کشور در بندر ماهشهر با حضور مسئولین محلی و استانی با سرمایه گذاری پتروشیمی مارون کلنگ زنی شد.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون گفت: با توجه به محرومیت های مردم در منطقه و ایحاد روحیه نشاط و تندرستی در میان اقشار مختلف مردم امروز شاهد کلنگ زنی بزرگترین پارک آبی در جنوب کشور می باشیم.

مهندس سید رحیم شریف موسوی افزود: این پارک آبی(سرزمین موجهای آبی) حدود ۳ برابر پروژه سرزمین موجهای آبی در مشهد مقدس است و به نوبه خود یکی از بی نظیرترین پروژه های کشوری است که دارای امکانات ورزشی و آبی بسیار مناسبی خواهد بود. وی خاطر نشان کرد احداث این پارک آبی با ۹هکتار مساحت که جهت احداث آن ۶ میلیارد تومان توسط پتروشیمی مارون هزینه شده است برای توسعه سرمایه گذاری بیشتر در آن به ۱۰ میلیارد تومان نیز خواهد رسید.

همچنین شریف موسوی یادآور شد این پروژه بزرگ رفاهی با همکاری و مساعدت فرمانداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر و اداره وروزش و جوانان، اداره صنعت و معدن و تجارت احداث می گردد.

در این مراسم کلنگ زنی دکتر منصور قمر، فرماندار بندر ماهشهر نیز طی سخنانی کوتاه اظهار کرد: احداث این پارک آبی نمایانگر تعامل بین مسئولین می باشد و خواهان احداث پروژه های عمرانی رفاهی از سوی مسئولین شد. وی افزود احداث این پروژه بزرگ را در شهر به فال نیک خواهیم گرفت.

در ادامه امام جمعه بندر ماهشهر، حجت الاسلام غبیشاوی هم طی اظهاراتی گفت: احداث چنین پروژه های رفاهی باعث استفاده اقشار آسیب پذیر و محروم می شود. ایشان خاطر نشان کردند با ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی در جهت راهکاری مناسب در حل نمودن بیکاری باید تلاش کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.